Vene keele omandamist soodustavad ja takistavad tegurid Sisekaitseakadeemia kadettide näitel
Kokkuvõte
Lõputöö eesmärgiks on selgitada välja Sisekaitseakadeemia õppurite vene keele omandamist soodustavad ja
takistavad tegurid ning vene keele õppe süsteemi parendamise võimalused
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1. Teoreetilised lähtekohad ; 1.1. Teise keele omandamise mõiste ja uurimisvaldkond ; 1.2. Teise keele omandamise pragmaatilised ja psühholingvistilised tegurid ; 1.3. Teise keele omandamise teoreetilised kontseptsioonid ja lähenemisviisid ; 2. Empiiriline uuring ; 2.1. Uuringu metoodika, protsess ja valim ; 2.2. Uuringu tulemused ; 2.3. Analüüs ja ettepanekud ; Kokkuvõte