Varjupaigataotlejate sihtrühma rahulolu ja ootuste hindamine neile pakutavate teenuste ja tingimuste osas
Kokkuvõte
Käesoleva analüüsi eesmärgiks oli kaardistada varjupaigataotlejate rahulolu ja ootused vastuvõtukeskuses valitsevate tingimuste ning neile pakutavate teenuste osas, hinnata pakutavate teenuste vastavust seaduses sätestatud normidele ja varjupaigataotlejate ootustele ja ühtlasi hinnata ka teenuste tulemuslikkust. Ühtlasi hinnati uuringu käigus ka väljaspool vastuvõtukeskust elavate varjupaigataotlejate rahulolu oma elamistingimustega ja info ning vajalike teenuste kättesaadavust. Analüüsi põhirõhk on suunatud vastuvõtutingimuste probleemidele ja kitsaskohtadele.
Kirjeldus
1 Sissejuhatus ; 2 Elamistingimused ja toimetulekutoetus ; 3 Ühendusvõimalused ja kontaktid väljaspool vastuvõtukeskust ; 4 Info kättesaadavus ja teavitus taotleja õigustest ja kohustustest ; 5 Haridusvõimalused ; Vaba aeg ; Arstiabi ja erivajadused ; 8 Järeldused ja ettepanekud