Näita lihtsat nimetuse kirjet

dc.contributor.otherReinson, Ave, läbiviija
dc.date.accessioned2020-12-03T13:35:22Z
dc.date.available2020-12-03T13:35:22Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttps://digiriiul.sisekaitse.ee123456789/2605
dc.descriptionUuring ; Osalemine ; Vastajaskonna struktuur ; Spontaanne tuntus ; Kasutuskogemus ; Hädaabinumbrite teeninduskvaliteet ; Hädaabiteenuste kättesaadavus ; Tulemused piirkonniti ; Kokkuvõteet_EE
dc.description.abstractUuringu eesmärk oli välja selgitada inimeste rahulolu hädaabikõnede teenindamisega nii piirkonniti kui erinevate teenusenumbrite lõikes (110, 112, 692 2222, 692 2500). Samuti uuriti inimeste käitumisharjumusi hädaabinumbrite valimisel ning valmisolekut oma harjumuste muutmiseks. Lisaks uuriti hädaabinumbrite tuntust elanikkonna seas.et_EE
dc.language.isootheret_EE
dc.publisherSiseministeeriumet_EE
dc.subjecthädaabitelefonidet_EE
dc.subjectsimuuringet_EE
dc.subjectkasutuskogemuset_EE
dc.subjecthädaabikõnedet_EE
dc.titleHädaabi kõnede teenindamise rahulolu uuringet_EE
dc.typeDatasetet_EE


Failid selles nimetuses

Thumbnail

Nimetus asub järgmis(t)es kollektsiooni(de)s:

Näita lihtsat nimetuse kirjet