Venemaalt pärinevad narratiivid ja ajaloo õpetamine Eesti vene koolides
Abstract
See lühiuuring käsitleb ajaloo õpetamist Eesti vene koolides ja sellega seotud võimalikku
sisejulgeolekuprobleemi, nimelt Venemaa Föderatsiooni mõjutusi, mis võivad kujundada
ajalooõpetajate arusaamu: õpetamist, tõlgendamist jne. Lühiraport käsitleb ülal mainitud
teemat siiski piiratud ulatusega ja selle eesmärk on varem esitatud faktide kontroll ja avaliku
diskussiooni tekitamine. Käsitletav teema väärib kindlasti täiendavat ja põhjalikumat
uurimist.
Description
1. Uuringu küsimused, meetodid ja eesmärgid ; 2. Ajalugu kui mõjutusvahend ; 3. Ekspertintervjuude kokkuvõte ; Kokkuvõte ja järeldused https://doi.org/10.15158/35dt-s227