Näita lihtsat nimetuse kirjet

dc.contributor.authorPalusaar, Jaana
dc.contributor.otherJärvet, Shvea, juhendaja
dc.contributor.otherTammela Merle, kaasjuhendaja
dc.contributor.otherSisekaitseakadeemia. Sisejulgeoleku instituut
dc.date.accessioned2018-06-06T07:49:37Z
dc.date.available2018-06-06T07:49:37Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://digiriiul.sisekaitse.ee123456789/2076
dc.descriptionSissejuhatus ; 1. Üliõpilaste õppepraktika käigus toimuva koostöö teoreetiline raamistik ; 1.1. Kaasaegsed õppimisteooriad ; 1.2. Õppepraktika kui õppimise vorm ja õppepraktika juhendamine ; 1.3. Sidusrühmade koostöö ja sisejulgeoleku valdkonna eripära praktikakorralduses ; 2. Üliõpilaste õppepraktika käigus toimuva koostöö uuringu tulemused ; 2.1. Uuringu metoodika ja valim ; 2.2. Sisekaitseakadeemia õppepraktikad ning praktikakorralduse dokumentide analüüsi tulemused ; 2.3. Intervjuude analüüsi tulemused ; 2.4. Järeldused ja ettepanekud ; Kokkuvõteet_EE
dc.description.abstractMagistritöö eesmärgiks on välja selgitada SKA õppepraktika korralduses üliõpilase ja juhendaja vahelise koostöö põhilised probleemid ning õppimist pidurdavad tegurid ja töötada välja ettepanekud koostöö parendamiseks SKA õppepraktikas, et toetada paremini praktika käigus toimuvat õppimist. Magistritöö teoreetilises osas analüüsiti kaasaegseid õppimisteooriaid, õppepraktikat kui õppimise vormi ning praktika raames toimuvat koostööd. Empiirilise uuringu uurimisstrateegiaks on juhtumuuring, andmekogumismeetoditeks dokumendianalüüs ning poolstruktureeritud intervjuud. Uuringuga leiti vastuseid viiele uurimisküsimustele: 1) Kuidas on juhendaja ja üliõpilase vaheline koostöö määratletud SKA praktikakorralduse dokumentides? 2) Millise hinnangu annavad juhendajad ja kadetid omavahelisele koostööle praktika ajal? 3) Millised on koostöö põhilised probleemid üliõpilaste tööpraktika toetamisel? 4) Kuidas üliõpilase ja juhendaja vaheline koostöö toetab praktika käigus toimuvat õppimist? 5) Kuidas on võimalik üliõpilase ja juhendaja vahelist koostööd parendada, et see toetaks paremini praktika käigus toimuvat õppimist? Töö tulemustes selgus, et SKA praktikadokumentides on üliõpilase ja juhendaja vahelist koostööd määratletud vähe. Erialade vahel esinevad suured erinevused praktikakorralduse reguleerimises ja koostöö määratlemises. Juhendajaga seotud olulisemateks koostöö probleemideks on juhendaja ajapuudus, juhendaja kättesaadavus ning vähene motiveeritus. Praktikantide osas on probleemiks nende vähene motiveeritus. Töö tulemused viitavad ka probleemidele praktikadokumentidega. Töö tulemuste põhjal esitati rakendatavad ettepanekud Sisekaitseakadeemiale ja praktikabaasidele.et_EE
dc.language.isootheret_EE
dc.publisherSisekaitseakadeemiaet_EE
dc.subjectüliõpilasedet_EE
dc.subjectõppepraktikadet_EE
dc.subjectkoostööet_EE
dc.subjectjuhendamineet_EE
dc.subjectjuhendajadet_EE
dc.titleÜliõpilase ja juhendaja koostöö Sisekaitseakadeemia rakenduskõrghariduse õppepraktikalet_EE
dc.title.alternativeStudent and supervisor co-operation in professional higher education practical traininget_EE
dc.typeThesiset_EE


Failid selles nimetuses

Thumbnail

Nimetus asub järgmis(t)es kollektsiooni(de)s:

Näita lihtsat nimetuse kirjet