Kinnipeetava ettevalmistamine vabanemiseks Viljandi vangla näitel
Kokkuvõte
Lõputöö koosneb neljast peatükist, millest esimene peatükk käsitleb vanglahariduse osatähtsust kinnipeetava jaoks. Teine peatükk käsitleb vanglas läbiviidavaid erinevaid rehabilitatsiooniprogramme. Kolmas peatükk annab ülevaate viljandi vangla kinnipeetavatest ja neljas peatükk sisaldab uurimust, milles töö autor viis läbi erinevad intervjuud, nii kinnipeetavate kui ka programmide läbiviijatega, uurimaks erinevate osapoolte arvamusi, soove ja nägemusi viljandi vanglas hariduse ja rehabilitatsiooniprogrammide võimalustest ja vajadustest.
Lõputöö on kirjutatud juhindudes oma isiklikest teadmistest ja oskustest valdkonnas, kasutatud on erinevate teiste autorite seisukohti ja mõtteid valdkonnast. Kasutatud autorid on viidatud.
Uurimuse läbiviimisel on kasutatud, poolstruktureeritud intervjuu läbiviimist ning saadud andmete töötlemisel analüütilist ja kirjeldavat meetodit.
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1.Vanglaharidus ; 1.1.Vangistusasutuse roll noorte kinnipeetavate karistuse täitmisel ; 1.2.Vanglahariduse osatähtsus vabaneva kinnipeetava tööharjumuse kujundamisel ; 1.2.1.Üldharidus ; 1.2.2.Kutseharidus ; 1.2.3.Vanglaväline haridus ; 2.Rehabilitatsiooniprogrammid Viljandi Vanglas ; 2.1.Viha juhtimine ; 2.2.Agressiivsuse asendamise treening ; 2.3.Muusikateraapia ; 2.4.Sotsiaaalne kasvatus ; 2.5.Koostöövõrgustik kriminaalhooldusega ; 3.Viljandi vangla kinnipeetavad ; 3.1.Kinnipeetavad rahvuse järgi ; 3.2.Kinnipeetavad hariduse järgi ; 3.3.Kinnipeetavad vanuse järgi ; 3.4.Kinnipeetavad elukoha järgi ; 3.5.Kinnipeetavad karistusaja pikkuse järgi ; 3.6.Kinnipeetavad kuriteo liikide järgi ; 4.Uurimus ; 4.1.Uurimuse analüüs ja järeldused ; Kokkuvõte