Näita lihtsat nimetuse kirjet

dc.contributor.authorTamm, Merje
dc.contributor.otherRandoja, Peeter, juhendaja
dc.contributor.otherRinne, Eva, kaasjuhendaja
dc.contributor.otherSisekaitseakadeemia. Päästekolledž
dc.date.accessioned2017-02-08T07:25:13Z
dc.date.available2017-02-08T07:25:13Z
dc.date.issued2011
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1033
dc.descriptionSissejuhatus ; 1.Häirekeskuse töökirjeldus ja tehnilised töövahendid ; 1.1.Häirekeskus ; 1.2.Häirekeskuse struktuur ; 1.3.Hädaabiteadete menetlusprotsess ; 1.4.Häirekeskuse tehnilised töövahendid ; 1.5.Reaalajas töötamise arvutiprogrammid ; 1.6.Ohud ; 1.6.1.Stiihilised ohud ; 1.6.2.Ründeohud ; 2.Välisriikide häirekeskuste tehnilised töövahendid ; 2.1.Välisriikide häirekeskuste tööprogrammid ; 2.1.1.Island ; 2.1.2.Rootsi ; 2.1.3.Holland ; 2.1.4.Soome ; 3.Häirekeskuse rahulolu uuringud ja ankeetküsitlus ; 3.1.Uuringu metodoloogia ; 3.2.2008. a ja 2010. a Häirekeskuse personali küsitluse statistiline analüüs ; 3.3.Häirekeskuse regionaalsete keskuste töösaalides läbiviidud ankeetküsitlus ; 4.Järeldused ja ettepanekud ; 4.1.Järeldused ; 4.2.Ettepanekud ; Kokkuvõteet_EE
dc.description.abstractLõputöö eesmärk on leida võimalikult asjakohane lahendus muutmaks Häirekeskuse tehnilised töövahendid kasutajasõbralikumaks ja töökindlamaks. Selleks tutvuti Hollandi, Islandi, Soome ja Rootsi häirekeskuste tehniliste töövahenditega ning uuriti, millised erinevused esinevad ja mida saaks kasutada Eestis. Mainitud riikides on kasutusel mitmeid efektiivseid lahendusi, mis teevad päästekorraldajate töö kiiremaks. Näiteks kaardiprogrammid, millel saab näha abivajaja ning ressursi asukohta, hädaabi numbrile helistades kuvatakse päästekorraldajale automaatselt helistaja andmed, puudega inimeste võimalus abi kutsuda sms`i kaudu jne. Viidi läbi ankeetküsitlus Eesti Häirekeskuse töösaalide töötajate vahel, selgitamaks välja, mis neid tööprogrammide juures kõige rohkem häirib. Selgus, et selleks on aeglus. Uuriti töötajate arvamust praeguste tehniliste töövahendite ning nende kasutamise koolituste kohta. Võrreldi ka 2008. ja 2010. a Häirekeskuse keskustes läbi viidud rahulolu uuringuid. Lähtudes uurimuse tulemustest teeb lõputöö autor ettepanekuid uute tööprogrammide arendamiseks ning nende töökindluse parandamiseks. Seeläbi suureneb töötajate rahuolu tehniliste töövahendite suhtes ning paraneb ka kutsetöötluse kiirus, mis on oluline abivajaja seisukohast.et_EE
dc.language.isootheret_EE
dc.publisherSisekaitseakadeemiaet_EE
dc.subjecthäirekeskusedet_EE
dc.subjectpäästekorraldajadet_EE
dc.subjectarvutiprogrammidet_EE
dc.titleHäirekeskuse tehnilised töövahendid ja nende töökindluset_EE
dc.title.alternativeEmergency Centre computer programs and their reliability of workinget_EE
dc.typeThesiset_EE


Failid selles nimetuses

Thumbnail

Nimetus asub järgmis(t)es kollektsiooni(de)s:

Näita lihtsat nimetuse kirjet