Sirvi märksõna järgi "reklaam"
1.-4. nimetus 4-st
-
Maksu- ja Tolliameti ümbrikupalgavastane reklaamikampaania tonaalsus hoiakute kujundajana
(Sisekaitseakadeemia, 2018)Lõputöö eesmärk on välja selgitada MTA ümbrikupalgavastase reklaamikampaania tonaalsuse ja inimeste hoiakute vaheline seos. Eesmärgi saavutamiseks püstitati neli uurimisülesannet, mis lahendatakse kasutades nii kvalitatiivset ... -
Politseiametniku kutse propageerimise võimaluste efektiivistamine Ida Prefektuuri näitel
(Sisekaitseakadeemia, 2010)Lõputöö eesmärgiks on tutvuda teguritega, mis mõjutavad inimesi politseiametnikuks hakkama, millised on erinevad värbamiskanalid ja kas oleks võimalik kasutada praeguste töötajate abi uute töötajate leidmisel ja elukutse ... -
Reklaamimaksu rakendamise probleemid Eestis
(Sisekaitseakadeemia, 2013)Käesoleva lõputöö aktuaalsus seisnes selles, et rahandusministeeriumis on kohalike maksude seaduse eelnõu väljatöötamisel. Lõputöö eesmärgiks oli analüüsida reklaamimaksu rakendamise probleeme Eestis. -
Suitsetamisest alguse saanud tulekahjude ennetamine
(Sisekaitseakadeemia, 2014)Käesoleva lõputöö eesmärk on töötada välja ettepanekud ennetustöö tõhustamiseks suitsetamisest alguse saanud tulekahjude puhul.