Näita lihtsat nimetuse kirjet

dc.contributor.authorLambing, Martin
dc.contributor.otherLaaniste, Priit, juhendaja
dc.contributor.otherKäerdi, Helmo, kaasjuhendaja
dc.contributor.otherSisekaitseakadeemia. Sisejulgeoleku instituut
dc.date.accessioned2016-06-28T08:14:28Z
dc.date.available2016-06-28T08:14:28Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/99
dc.descriptionMõistete ja lühendite loetelu ; Sissejuhatus ; 1.Riikliku tuleohutusjärelevalve riskpõhise planeerimise teoreetilised alused ; 1.1.Planeerimise protsessi teoreetiline käsitlus ; 1.2.Riskipõhise lähenemise teoreetiline käsitlus ; 1.3.Eesti Vabariigi ja Põhjamaade riikliku tuleohutusjärelevalve korraldused ; 2.Riikliku tuleohutusjärelevalve riskipõhise planeerimise analüüs ; 2.1.Tuleohutusülevaatuste ja tulekahjude statistika võrdlus ; 2.2.Põhjamaade riikliku tuleohutusjärelevalve praktikate kaardistus ; 2.3.Fookusgrupiintervjuud valdkonna ekspertidega ; 3.Riikliku tuleohtusjärelevalve paindlikuma planeerimise rakendusettepanekud ; 3.1.Lähtekohad riikliku tuleohutusjärelevalde painlikumaks planeerimiseks ; 3.2.Ettepanekud riikliku tuleohutusjärelevalve paindlikumaks planeerimiseks ; 3.3.Valdkondlik planeerimismudel riikliku tuleohutusjärelevalve paindlikumaks planeerimiseks ; Kokkuvõte ; Summary ; Viidatud allikate loetelu ; Tabelite ja jooniste loeteluet_EE
dc.description.abstractMagistritöö eesmärgiks on esitada rakendusettepanekud riikliku tuleohutusjärelevalve paindlikumaks planeerimiseks ja töötada välja valdkondlik planeerimismudel selle rakendamiseks. Eesmärgi saavutamiseks ja uurimisülesannete paremaks täitmiseks kasutatakse kombineeritud andmekogumismetoodikat ehk nii kvantitatiivset kui ka kvalitatiivset võimalust. Täpsemalt kasutatakse kvantitatiivses andmeanalüüsis päästeala statistikat, et kaardistada, millistel objektidel on Päästeameti päästekeskuste tuleohutuskontrolli bürood teostanud tuleohutusülevaatuseid ning kus ja millised on reaalsed tuleohutusalased probleemid tulenevalt tulekahjude statistikast. Kvalitatiivses andmeanalüüsis kasutatakse kirjalikke poolstruktureeritud intervjuusid pädevate välisriikide ametkondade esindajatega, et kaardistada Põhjamaade riikliku tuleohutusjärelevalve praktikaid ning samuti fookusgrupiintervjuusid Eesti Vabariigi riikliku tuleohutusjärelevalve valdkonna ekspertidega. Magistritöö olulisemad järeldused ja lähtekohad riikliku tuleohutusjärelevalve paindlikumaks planeerimiseks esitatakse magistritöö kolmandas peatükis. Oluline on, et riikliku tuleohutusjärelevalve riskipõhisel planeerimisel peavad kõrge tulekahjuriskiga objektid olema alati regulaarselt kontrollitavad. Magistritöö tulemina esitab autor omapoolsed rakendusettepanekud ning valdkondliku planeerimismudeli riikliku tuleohutusjärelevalve paindlikumaks planeerimiseks ja rakendamiseks.et_EE
dc.language.isootheret_EE
dc.publisherSisekaitseakadeemiaet_EE
dc.subjecttuleohutusjärelevalveet_EE
dc.subjecttuleohutuset_EE
dc.subjectplaneerimineet_EE
dc.subjectstrateegiline planeerimineet_EE
dc.subjectrisket_EE
dc.titleRiikliku tuleohutusjärelevalve paindlikum planeerimine ja rakendamineet_EE
dc.typeThesiset_EE


Failid selles nimetuses

Thumbnail

Nimetus asub järgmis(t)es kollektsiooni(de)s:

Näita lihtsat nimetuse kirjet