Näita lihtsat nimetuse kirjet

dc.contributor.authorPai, Urmas
dc.contributor.otherTenusaar, Arnold, juhendaja
dc.contributor.otherTibar, Indrek, kaasjuhendaja
dc.contributor.otherSisekaitseakadeemia. Sisejulgeoleku instituut
dc.date.accessioned2016-06-27T09:40:09Z
dc.date.available2016-06-27T09:40:09Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/82
dc.descriptionSissejuhatus ; 1.Rahapesu tõkestamise ning selle üle riikliku järelevalve teostamise teoreetiline käsitlus ; 1.1.Rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamise süsteemi olemus ja väljakujunemine Eestis ; 1.2.Hoolsusmeetmete rakendamise eesmärk rahapesu ja terrorismi rahastamise tõkestamisel ; 1.3.RahaPTS üle riikliku järelevalve teostamise põhimõtted ; 1.4.Riskihindamine ; 2.Empiiriline uuring ; 2.1.Rahapesu andmebüroos läbi viidud järelevalvemenetlused (2008-2011) ; 2.2.Uurimismetoodika ja valim ; 2.3.RAB poolt kaugkontrolli meetodil läbi viidud järelevalvemenetlused ; 2.4.Ekspertintervjuude läbiviimine ; 3.Ettepanekud järelevalve teostamiseks kaugkontrollimeetodil rahapesu andmebüroos ; Kokkuvõteet_EE
dc.description.abstractMagistritöö eesmärgiks on avada läbi teaduskirjanduse rahapesu tõkestamise ning sellega seotud riikliku järelevalve olemus ja selgitada välja Eestis toimiv praktika ning teha ettepanekud rahapesu tõkestamise kaugkontrolli kohaldamiseks. Magistritöö eesmärgi saavutamiseks on kasutatud kvalitatiivseid andmekogumismeetodeid nagu dokumentide analüüs ning ekspertintervjuude läbiviimine. Magistritöö tulemusel esitas autor ettepanekud rahapesu andmebüroole kaugkontrollimeetodi kohaldamiseks järelvalvetegevuses. Ettepanekud toovad välja millistes olukordades ning milliste subjektide osas tuleks eelistada kaugkontrolli meetodi rakendamist kohapealsele kontrollile. Ettepanekute tegemisel on arvestatud kohapealse kontrolli eeliseid kaugkontrolli ees ja vastupidi, samuti erinevate subjektide lõikes esinevat riskitaset. Lisaks on tehtud kaks täiendavat ettepanekut, millest üks on ettepanek rahapesu andmebüroo järelevalvetegevuses aegrea kasutuselevõtuks järelevalvetulemuste visualiseerimiseks ning RahaPTS seadusemuudatuse ettepaneku tegemiseks, mille kohaselt kohustatud isikud, kes ainuisikuliselt vastutavad oma majandus- ja kutsetegevuses seaduse nõuete täitmise üle, ei pea välja töötama sisemisi protseduurireegleid § 29 lg 1 sätestatud kohustuse täitmiseks.et_EE
dc.language.isootheret_EE
dc.publisherSisekaitseakadeemiaet_EE
dc.subjectrahapesuet_EE
dc.subjectriskianalüüset_EE
dc.subjectjärelevalveet_EE
dc.titleKaugkontrolli rakendamine rahapesu andmebüroo järelvalvetegevuseset_EE
dc.title.alternativeImplementing the Off-site Supervision in Estonian FIUet_EE
dc.typeThesiset_EE


Failid selles nimetuses

Thumbnail

Nimetus asub järgmis(t)es kollektsiooni(de)s:

Näita lihtsat nimetuse kirjet