Eesti Häirekeskuse sotsiaalmeedia strateegia kontseptsioon
Kokkuvõte
Magistritöö eesmärgiks oli välja töötada organisatsiooni kommunikatsiooni ja sotsiaalmeedia toimimise teoreetiliste lähtekohtade ja empiirilise uuringu tulemuste põhjal Häirekeskuse sotsiaalmeedia strateegia kontseptsioon. Töö eesmärgi saavutamiseks püstitati kolm uurimisülesannet: analüüsida organisatsiooni kommunikatsiooni teoreetilist käsitlust ja sotsiaalmeedia teoreetilisi lähtekohti; analüüsida Eesti sisejulgeoleku valdkonnaga seotud asutuste sotsiaalmeedias osalemise kogemust; sotsiaalmeedia toimimise teooria sünteesi ning sisejulgeoleku valdkonnaga seotud asutuste sotsiaalmeedias osalemise praktika analüüsi ning selle järelduste alusel koostada Häirekeskuse sotsiaalmeedia strateegia kontseptsioon lähtuvalt asutuse ootustest ja vajadustest. Magistritöö eesmärgi saavutamiseks ja uurimisülesannete täitmiseks kasutati uurimisstrateegiana rakendusuuringut (design (based) research). Andmekogumismeetodina kasutati poolstruktureeritud ekspertintervjuusid ja ajurünnakut. Valim moodustati eesmärgistatud valimi meetodil. Kontseptsioonis koostamisel kirjeldas töö autor Eesti Häirekeskuse sotsiaalmeedias osalemise põhimõtted, peamised eesmärgid, sidusrühmad, eesmärgid sotsiaalmeedias, tegevused nende saavutamiseks ja meetodid eesmärkide hindamiseks. Samuti on ära toodud Häirekeskuse töötajate sotsiaalmeedia teadlikkuse suurendamiseks mõeldud tegevused ja tehtud ettepanekud strateegia hindamiseks.
Kirjeldus
Mõistete ja lühendite loetelu ; Sissejuhatus ; 1.Organisatsiooni kommunikatsiooni ja sotsiaalmeedia toimimise teoreetilised alused ; 1.1.Organisatsiooni kommunikatsiooni teoreetilised lähtekohad ; 1.2.Sotsiaalmeedia olemus ja teoreetiline käsitlus ; 2.Sotsiaalmeedia kasutamine sisejulgeoleku valdkonnaga seotud asutuste kommunikatsioonis ; 2.1.Uurimismetoodika ja valim ; 2.2.Sotsiaalmeedia kasutamine sisejulgeoleku valdkonnaga seotud asutuste kommunikatsioonis ; 3.Eesti Häirekeskuse sotsiaalmeedia strateegia kontseptsioon ; 3.1.Eesti Häirekeskuse ülesanded, missioon ja visioon ; 3.2.Sotsiaalmeedia kasutamine Eesti Häirekeskuse ja Soome Häirekeskuse kommunikatsioonis ; 3.3.Järeldused ; 3.4.Eesti Häirekeskuse sotsiaalmeedia strateegia kontseptsioon ; Kokkuvõte ; Summary ; Viidatud allikate loetelu ; Jooniste ja tabelite loetelu