Päästeteenistujate suhtumine heidutavatesse meetmetesse infoturbe valdkonnas häirekeskuse näitel
Kokkuvõte
Magistritöö eesmärgiks oli selgitada välja päästeteenistujate hinnangud heidutavatele meetmetele, mis võiksid kujundada nende infoturbe alast käitumist ja saadud tulemuste põhjal töötada välja soovitusettepanekud Häirekeskusele töötajate infoturbe alase käitumise parendamiseks.
Kirjeldus
JUURDEPÄÄSUPIIRANG emaldatud 15.05.2024 Mõistete ja lühendite loetelu ; Sissejuhatus ; 1.Uuringu teoreetiline taust ; 1.1.Infoturbe teoreetilised alused ; 1.2. Töötajate infoturbe alane käitumine ; 1.3.Heidutuse teoreetilised alused ja rakendamise võimalused infoturbes ; 2.Empiiriline uuring ; 2.1.Uurimismetoodika ja valim ; 2.2.Uurimistulemused ja analüüs ; 2.3. Ettepanekud päästeteenistujate infoturbe alase käitumise parendamiseks ; Kokkuvõte ; Summary ; Viidatud allikad