Kooliõpilaste seksuaalne ahistamine
Kokkuvõte
Käesoleva töö eesmärgiks on on anda ülevaade laste seksuaalsest ahistamisest ja analüüsida kooliõpilase seksuaalse ahistamise ohvriks langemist. Lõputöö koosneb kolmest peatükist. Esimeses peatükis analüüsitakse laste seksuaalset ahistamist läbi üldiste teooriate. Teises peatükis analüüsitakse Eestis, Norras ja Ameerika Ühendriikides läbiviidud küsitlusi ning nende tulemusi. Kolmandas peatükis antakse ulatuslikum ülevaade Tallinna koolides läbiviidud uurimistöö tulemustest. Uurimismeetodiks valiti ankeetküsitlus. Püstitati uurimisküsimused: 1)kus ootab last kõige suurem ahistamise oht tänapäeva maailmas ? 2) miks on laste seksuaalne ahistamine raskesti tõkestatav ? 3) millised on kooliõpilaste seksuaalse ahistamise tegelikud mõõtmed ? 4) milline on seksuaalse ahistamise mõju kooliõpilastele ning kuidas nad proovivad probleemile lahendust leida ? Ankeetküsitluses osales 342 Tallinna kooliõpilast.
Kirjeldus
AUTOR EI SOOVI, ET TÖÖ OLEKS KÄTTESAADAV E-KESKKONNAS. Sissejuhatus ; 1. Seksuaalne ahistamine ; 1.1. Laste seksuaalne ahistamine internetis ; 1.2. Ahistamise tagajärjed ning barjäär probleemist teatamisel ; 2. Kooliõpilaste seksuaalse ahistamise probleemide uurimused ; 3. Seksuaalne ahistamine Tallinna koolides ; 3.1. Seksuaalse ahistamise tegelikud mõõtmed ; 3.2. Kus ootab last kõige suurem seksuaalse ahistamise oht tänapäeva maailmas ; 3.4. Järeldused ; Kokkuvõte ; Lisad.