Näita lihtsat nimetuse kirjet

dc.contributor.authorSiilbek, Taavi
dc.contributor.otherLuht, Kadi, juhendaja
dc.contributor.otherSisekaitseakadeemia. Päästekolledž
dc.date.accessioned2016-08-10T11:58:29Z
dc.date.available2016-08-10T11:58:29Z
dc.date.issued2015
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/536
dc.descriptionSissejuhatus ; 1.Veeõnnetuse olemus ning ennetamine ; 1.1.Ohud veekogudel ; 1.2.Veeõnnetuse ennetamine ; 1.3.Kommunikatsioonistrateegia meetodid ning kavandamine ; 1.4.Sotsiaalne turundus ; 1.5.Päästeameti läbi viidud kampaaniad ; 2.Sihtrühmade uuring ; 2.1.Uuringu eesmärk, valim ja meetod ; 2.2.Arvuti ja interneti kasutamine sihtrühma seas ; 3.Uuringu tulemused ; 3.1.Uuringu üldised tulemused ; 3.2.Uuringu tulemused sihtrühmapõhiselt ; 3.3.Naissoost vastajate uuringutulemus ; 3.4.Järeldused ; 3.5.Suunised ; Kokkuvõte ; Summaryet_EE
dc.description.abstractLõputöö eesmärgiks oli anda Päästeametile tagasisidet tehtud veeohutuse kampaaniate kohta ja pakkuda uusi suunitlusi, millele saaks toetuda uute kampaaniate kavandamisel. Eesmärgi täitmiseks analüüsis autor veeõnnetuse olemust, kommunikatsioonistrateegiate meetodeid ning kampaaniate kavandamist kui ka seni tehtuid kampaaniaid. Autor viis läbi sihtrühma, 20-29 aastaste noormeeste seas läbi kampaaniate vastuvõtlikkuse uuringu, mille eesmärgiks oli teada saada sihtrühma riskikäitumine ning kogemused. Lähtuvalt uuringu tulemustest saab järeldada, et Päästeametil on võimalik sihtrühma seas tähelepanu tõsta ning võttes kasutusele välja pakutud suunised vähendada uppumissurmasi või õnnetusi veekogudel. Päästeamet on veeohutuse kampaaniaid läbi viinud aastast 2010. Seni on Päästeamet kampaaniate lõppedes analüüsinud nende märgatavust mitte mõjusust. Käesolev lõputöö keskendub konkreetsele sihtrühmale, milleks on 20-29 aastased noormehed. Lõputöö eesmärgiks oli analüüsida, kuidas sihtrühm on kampaaniad vastuvõtnud ja tuginedes uuringu tulemustele anda Päästeametile tagasisidet tehtud veeohutuse kampaaniate kohta ja pakkuda uusi suunitlusi, millele saaks toetuda uute kampaaniate kavandamisel.et_EE
dc.language.isootheret_EE
dc.publisherSisekaitseakadeemiaet_EE
dc.subjectPäästeametet_EE
dc.subjectreklaamikampaaniadet_EE
dc.subjectturunduset_EE
dc.subjectuppumineet_EE
dc.subjectveeõnnetusedet_EE
dc.subjectennetamineet_EE
dc.subjectveeohutuset_EE
dc.titleSihtrühma vastuvõtlikkus Päästeameti veeohutus sõnumitele, tähelepanu säilitamise ja tõstmise vahendidet_EE
dc.title.alternativeThe receptiveness of the target group to the Estonian rescue board messages concerning water safety; means for maintaining and increasing attentionet_EE
dc.typeThesiset_EE


Failid selles nimetuses

Thumbnail

Nimetus asub järgmis(t)es kollektsiooni(de)s:

Näita lihtsat nimetuse kirjet