Paakautode võimekuse võrdlus veeveol
Kokkuvõte
Lõputöö eesmärk on hinnata erinevate paakautode võimekust veeveol ja selle alusel anda soovitusi, milliseid paakautode tehnilisi lahendusi on kõige otstarbekam kasutada Eesti päästesüsteemis. Eesmärgi saavutamiseks sõnastas autor uurimisülesanded, millest tulenevalt koguti ja anti ülevaade erinevate peale- ja mahalaadimissüsteemidega paakautode tehnilistest andmetest ning hinnati vee peale- ja mahalaadimiseks vajalikku tehnilist varustust. Viidi läbi uuring paakautode võimekuse kohta veeveol ning katsed erinevate peale- ja mahalaadimissüsteemidega paakautodega. Uuringu ja katsete tulemustest lähtuvalt analüüsiti paakautode vee imemise, paagi täitmise ja vee mahalaadimise võimekust. Lähtuvalt analüüsi tulemustest tegi autor ettepanekuid paakautode võimekuse tõstmiseks veeveol. Lõputöö tulemusi saab kasutada paakautode riigihangete tegemisel. Uurimismeetoditena kasutati nii kvalitatiivseid (ülevaade teaduslikust kirjandusest) kui ka kvantitatiivseid (küsitlus, eksperiment) andmekogumismeetodeid ja kirjeldava ning võrdleva statistika andmeanalüüsimeetodit.
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1.Paakautod ; 1.1.Paakauto otstarve ; 1.2.Veevedu ; 1.3.Paakauto varustus veeveol ; 1.3.1.Tsentrifugaalpump ; 1.3.2. Vaakumpaakauto ; 1.3.3.Kiirväljalaskeklapp ; 1.3.4.Lisavarustus ; 1.4.Erivõimekusega paakauto ; 1.5.Vaakumpaakauto ; 2. Paakautode võimekus ; 2.1.Ekspertide ootused paakautode tehnilisele võimekusele ; 2.1.1.Küsitluse valim ja korraldus ; 2.1.2.Küsitlustulemuste analüüs ; 2.2.Katsed erinevate peale- ja mahalaadimissüsteemidega paakautodega ; 2.3.Katsete tulemuste analüüs ; 3.Järeldused ja ettepanekud ; Kokkuvõte