Evakuatsiooni ohud Tartu Kaubanduskeskustes müügikampaaniate ajal
Kokkuvõte
Käesolev lõputöö on rakendusliku iseloomuga empiiriline uurimus. Lõputöös püstitatud ülesannete lahendamiseks kasutatakse kvalitatiivsele uuringule omaseid andmekogumis- ja analüüsimeetodeid, teostati võrdlev vaatlus ja fotoanalüüs müügikampaaniate eel, ajal ja peale kampaaniaid Tartu kahes kaubanduskeskuses ja nendes juhuvalikuna 20 erinevas poes. Töös on püstitatud hüpotees, mille kohaselt ei ole müügikampaaniate ajal tagatud evakuatsiooni nõuetele vastav ruumikasutus. Lõputöö koosneb kolmest peatükist. Esimeses peatükis vaadeldakse teoreetilisi lähtekohti, teises osas on empiiriline analüüs ja kolmandas osas on kokkuvõte ja ettepanekud. Läbiviidud uuringu tulemusena leidis kinnitust hüpotees, et müügikampaaniate ajal ei ole tagatud evakuatsiooni nõuetele vastav ruumikasutus. Müügikampaaniate ajal rikutakse teadlikult evakuatsiooninõudeid, millega pannakse ohtu kaubanduskeskustes olevate inimeste tervis ja elu.
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1.Ohutut evakuatsiooni mõjutavad tegurid ; 1.1.Turvalisus ; 1.2.Evakuatsioon, evakuatsiooniteed ja -pääsud ; 1.3.Oht ; 2.Empiiriline analüüs ; 2.1.Kaubanduskeskuste ja ööklubide (IV kasutusviis) tulekahjud maailmas ; 2.2.Tartu Kaubamaja ja Tartu Lõunakeskuse 2006- 2014 evakuatsiooninõuete rikkumise analüüs ; 2.3. Võrdlev vaatlus ja fotoanalüüs ; 2.3.1. I osa. Tartu kaubanduskeskused enne müügikampaaniaid ; 2.3.2. II osa. Tartu kaubanduskeskused müügikampaaniate ajal ; 2.3.3. III osa : kaubanduskeskused peale müügikampaaniaid ; Tulemused ; Ettepanekud ; Kokkuvõte