Elektroonilise simuleeritud õpikeskkonna rakendamine siseturvalisuse asutuse tegevuse ja koostöö tõhustamisel
Kokkuvõte
Magistritöö eesmärgiks on välja töötada terviklik didaktiline kontseptsioon koostöösündmuse juhtimistasandite koolitamiseks elektoonilises simuleeritud õpikeskkonnas, Eesti siseturvalisuse asutuste eripärast ja vajadustest lähtuvalt. Magistritöö näol on tegemist rakendust loova uurimusega. Magistritöö uurimisülesanneteks on analüüsida teoreetilisi aluseid VLE rakendamisvõimaluste kohta koostöösündmuse koolitusprotsessis, välja selgitada praktikast tulenevad probleemid koostöösündmuste juhtimisel ning VLE integreerimisvajadus ja -võimalus Eesti siseturvalisuse ametnike koolitusprotssessis ning teooriale ja läbi viidud uuringutele tuginedes välja pakkuda terviklik didaktiline kontseptsioon koostöösündmuste juhtimistasandite koolitamiseks VLE-s. Magistritöö käigus läbi viidud uurimuse tulemusena töötatakse välja terviklik didaktiline kontseptsioon juhtimistasandite koolitamiseks VLE-s, Eesti siseturvalisuse asutuste eripärast ja vajadusest lähtuvalt ning tehakse kaheksa ettepanekut koostöösündmuse juhtimise tõhustamiseks siseturvalisuse asutustes. Terviklik didaktiline kontseptsioon ja ettepanekud on praktikas rakendatavad. Kaheksast ettepanekust neli esimest on rakendatavad koheselt või lähiajal. Ülejäänud ettepanekute kohene rakendamine ei ole saavutatav, sest nende realiseerimiseks on vajalik muuta kehtivaid seadysnorme, alustada läbirääkimisprotsesside ja töögruppide moodustamisega erinevate asutuste vahel. Siseturvalisuse asutuste tegevuse ja koostää tõhustamiseks on sellegi poolest oluline alustada koheseid tegevusi eesmärkide realiseerimise nimel.
Kirjeldus
Mõistete ja lühendite loetelu ; Sissejuhatus ; 1.Elektroonilise simuleeritud õpikeskkonna rakendamine ; 1.1.Lähtekohad elektroonilise simuleeritud õpikeskkonna rakendamisel õppeprotsessis ; 1.2. Elektroonilise simuleeritud õpikeskkonna rakendamise võimalused siseturvalisuse valdkonnas ; 2.Elektroonilise simuleeritud õpikeskkonna rakendamine koostöösündmuste koolitusprotsessis ; 2.1.Sisekaitseakadeemia õppekavade ja aineprogrammide analüüs ; 2.2. Probleemid koostöösündmuse lahendamisel ning elektroonilise simuleeritud õpikeskkonna roll koolitusprotsessis ; 3.Analüüs ja ettepanekud ; 3.1.Koostöösündmuse tõhustamise ja elektroonilise simuleeritud õpikeskkonna rakendamise analüüs ; 3.2.Rakendusettepanekud Eesti siseturvalisuse asutustele koostöösündmuse tõhustamiseks ja tervikliku didaktilise kontseptsiooni kasutusele võtmiseks ; Kokkuvõte ; Summary ; Viidatud allikate loetelu ; Tabelite ja jooniste loetelu