Psühholoogilise abi võimalused Häirekeskuses raskete kõnede järgselt
Kokkuvõte
Töö eesmärgiks on välja selgitada, kuidas toetatakse Häirekeskuses päästekorraldajaid ja logistikuid pärast raskete kõnede menetlemist ning esitada Häirekeskuse juhtkonnale ettepanekud töötajate vaimse tervise toetamiseks, sh kriisinõustamiseks. Uurimismeetodina kasutab autor töös kvantitatiivset empiirilist uuringut, läbi viiakse ankeetküsitlus. Töö koosneb kahest peatükist, esimeses peatükis antakse teoreetiline ülevaade psühholoogilise kriisi, vaimse tervise, psühholoogilise nõustamise, kriisinõustamise mõistetest ja olemusest, posttraumaatilise stressihäire definitsioonist ja selle tekkest. Teises peatükis kirjeldatakse uurimuse metoodikat, analüüsitakse ankeetküsitluse tulemusi, tehakse järeldused ja ettepanekud. Sünteesides teooriat ja uuringute tulemusi, tehti järeldused ning sõnastati neli ettepanekut Häirekeskusele päästekorraldajate ja päästekorraldaja-logistikute vaimse tervise toetamiseks, sh kriisinõustamiseks pärast raskete kõnede menetlemist.
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1. Psühholoogiline kriis, psühholoogiline nõustamine, kriisinõustamine ning posttraumaatiline stressihäire ; 1.1 Psühholoogilise kriisi, psühholoogilise nõustamise ja kriisinõustamise mõisted ja olemus ; 1.2 Posttraumaatilise stressihäire definitsioon ja teke ; 2. Empiiriline uuring ; 2.1. Metoodika ja valim ; 2.2. Uuringu tulemused; 2.3. Järeldused ja ettepanekud ; Kokkuvõte