1.-6. nimetus 6-st

    • Laste riskiteadlikkuse uuring 2013 

      TNS Emor, läbiviija (Päästeamet, 2013)
      Uuringu eesmärgiks oli kaardistada erinevate ohuolukordade äratundmist 6-14-aastaste sihtrühmas ning teadlikkust oluolukordade ennetamisest 10-14-aastaste sihtrühmas. Ohuolukordadeks olid tuleoht kodus, veeoht suvel, veeoht ...
    • Tule-, vee- ja liiklusohutuse alane ennetusuuring : lõppraport 

      Talmar-Pere, Annika, uuringu projektijuht; Klaos, Margo, koostaja; Puhm, Ene, koostaja; Tirkkonen, Päivi, koostaja; Pedak, Maarit, koostaja; Pärtel, Kärt, koostaja; Petti, Kalev, uuringu läbiviija; Krall, Kairit, uuringu läbiviija (Sisekaitseakadeemia, 2012)
      Uuringu eesmärgiks oli välja selgitada kõige tõhusamad teavitamise lahendused ja infokanalid, et jõuda õnnetussurmade ennetamisel oluliste sihtrühmade, sealhulgas näiteks erinevate vanuse- ja rahvusrühmadeni. Selleks anti ...
    • Veeohutusalase teadlikkuse indeksi uuring 2015 

      Emor AS, läbiviija (Päästeamet, 2015)
      Uuringu eesmärk oli jätkata aastatel 2011–2013 läbi viidud veeohutusalase teadlikkuse seirega ning korrata 2013. aastal uuendatud veeohutusalase teadlikkuse indeksi uuringut.
    • Veeohutusalase teadlikkuse indeksuuring 2017 

      Emor AS, läbiviija (Päästeamet, 2017)
      Uuringu eesmärk oli jätkata alates aastast 2011 läbi viidud veeohutusalase teadlikkuse seiret ning korrata nimetatud aastatel läbi viidud veeohutusalase teadlikkuse indeksi uuringut, et hinnata 2016-2017.a ennetustöö ...
    • Veeohutusalase teadlikkuse indeksuuring 2019 

      Emor AS, läbiviija (Päästeamet, 2019)
      Uuringu eesmärk oli jätkata alates aastast 2011 läbi viidud veeohutusalase teadlikkuse seiret ning korrata nimetatud aastatel läbi viidud veeohutusalase teadlikkuse indeksi uuringut, et hinnata 2018-2019.a ennetustöö ...
    • Veeohutuse teadlikkuse kvalitatiivuuringu aruanne mai–juuni 2013 

      Emor AS, läbiviija (Päästeamet, 2013)
      Uuringu eesmärgiks oli välja selgitada inimeste veeohutusalast teadlikkust, hoiakuid ja käitumist ning saada inimeste hinnanguid/tagasisidet 2013. aasta veeohutuskampaania reklaamidele.