Show simple item record

dc.contributor.otherEmor AS, läbiviija
dc.date.accessioned2021-08-13T09:07:18Z
dc.date.available2021-08-13T09:07:18Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttps://digiriiul.sisekaitse.ee/handle/123456789/2824
dc.description1 Uuringu eesmärk ja metoodika ; 2 Uuringu tulemused: ohtude tajumine ning teadmised ja oskused ohuolukorras tegutseda ; 3 Uuringu tulemused: Infoallikad ja sotsiaalkampaaniad ; 4 Uuringu tulemused: Tele- ja printreklaami, mängu testet_EE
dc.description.abstractUuringu eesmärgiks oli välja selgitada inimeste veeohutusalast teadlikkust, hoiakuid ja käitumist ning saada inimeste hinnanguid/tagasisidet 2013. aasta veeohutuskampaania reklaamidele.et_EE
dc.language.isootheret_EE
dc.publisherPäästeametet_EE
dc.subjectveeohutuset_EE
dc.subjectennetamineet_EE
dc.subjectohutuset_EE
dc.subjectkampaaniadet_EE
dc.titleVeeohutuse teadlikkuse kvalitatiivuuringu aruanne mai–juuni 2013et_EE
dc.typeOtheret_EE


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record