Eesti üldhariduskoolide valmisolek hädaolukordade lahendamiseks
Kokkuvõte
Magistritöö eesmärk on selgitada välja Eesti üldhariduskoolide valmisolek hädaolukordade lahendamiseks ja seda iseloomustavad tegurid.
Eesmärgi saavutamiseks on püstitatud järgmised uurimisülesanded:
1. Kirjeldada kooli hädaolukorraks valmisolekut iseloomustavaid tegureid kriisireguleerimise lähtekohast teoreetiliste allikate ja varasemate uuringute tulemuste põhjal.
2. Selgitada kvantitatiivse uuringuga, millised on Eesti üldhariduskoolides kasutatavad kriisireguleerimise meetmed ja personali ettevalmistus hädaolukordadeks valmisoleku kontekstis.
3. Analüüsida uuringu tulemusi ning võrrelda neid teoreetiliste lähtekohtade ja varasemate uuringute tulemustega.
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1. Kriisireguleerimine ja hädaolukordadeks valmisolek koolis ; 1.1. Kriisi mõiste kujunemine ja kriisireguleerimine ; 1.2. Hädaolukorraks valmisolek ja selle seosed kooliturvalisusega ; 1.3. Koolide valmisolek hädaolukordadele reageerimiseks ; 2. Eesti üldhariduskoolide valmisolek hädaolukordade lahendamiseks ; 2.1. Uurimismetoodika ja valim ; 2.2. Uurimistulemused ; 2.3. Tulemuste analüüs ja järeldused ; Kokkuvõte