Kaitseväe ja Politsei- ja Piirivalveameti ülese lennuvahendite ristkasutamise vajadus ja võimalused
Kokkuvõte
DIGIRIIULIS LUGEMISEKS LÕPUTÖÖ VERSIOON, MILLEST ON EEMALDATUD ASUTUSESISESEKS KASUTAMISEKS MÕELDUD INFO. Tööga otsiti vastust uurimisprobleemile, kas ja kuidas Kaitseväe ja Politsei- ja Piirivalveameti lennuvahendite ristkasutamine aitab parandada riiklike lennuvahendite kasutamisega seotud avalike teenuste pakkumist. Lähtuvalt uurimisprobleemist püstitati neli uurimisküsimust: (1) milline on tänane lennuvahendite kasutamise praktika; (2) milline on lennuvahendite ristkasutamisega kaasnev võimalik kasu või kahju asutustele ja julgeolekule laiemalt; (3) kas ja kuidas on Politsei- ja Piirivalveameti vastutusalas olevaid ülesandeid võimalik Kaitseväe lennuvahenditega täita ja vastupidi; (4) millised on lennuvahendite ristkasutamist soodustavad ja takistavad tegurid? Neist lähtus ka töö eesmärk, milleks oli selgitada välja Kaitseväe ja Politsei- ja Piirivalveameti lennuvahendite ristkasutamise vajadus, kaasnevad võimalused julgeoleku tagamisel ning võimalikud piirangud mõlema organisatsiooni jaoks.
Kirjeldus
JUURDEPÄÄS PIIRATUD: SISEKAITSEAKADEEMIA. ASUTUSESISESEKS KASUTAMISEKS KUNI 20.05.2030. ALUS: AVALIKU TEABE SEADUS § 35, LG 1 P 3(1), 9. Sissejuhatus ; 1. Ressursside ristkasutamine kui kaasaegsete julgeoleku- ja avaliku halduse paradigmade ühisosa ; 1.1. Julgeoleku kontseptsiooni avardumine ajas ; 1.2. Avaliku halduse liikumine võrgustikupõhisema juhtimise poole ; 1.2.1. Uus haldusjuhtimine ; 1.2.2. Valitsus-kui-tervik ; 1.3. Konkurendikoostöö ja võimepõhine planeerimine kui valitsus-kui-terviku võimaldajad ; 2. Riiklike lennuvahendite ristkasutamise vajalikkus ja võimalikkus Eesti kontekstis ; 2.1. Metoodika ja valim ; 2.2. Uuringute tulemused ja analüüs ; 2.2.1. Intervjuude tulemused ; 2.2.2. Dokumendianalüüs ; 2.2.3. Uuringutulemuste analüüs ; 2.3. Järeldused ja ettepanekud ; Kokkuvõte