Häirekeskuse töötajate koolitussüsteemi arendamise vajadused ja võimalused
Kokkuvõte
Uurimisprobleem on esitatud küsimusena, milline peaks olema Häirekeskuse töötajate koolitussüsteem, mis toetaks organisatsiooni eesmärkide täitmist ja vastaks töötajate vajadustele. Uurimisprobleemile vastuse leidmiseks on püstitatud viis uurimisküsimust: kuidas Häirekeskuse praegune koolitussüsteem on aidanud kaasa töötajate tööalaste oskuste ja teadmiste arengule;millised on olnud koolitusel õpitu rakendamist toetavad tegurid; milliseid koolitusi töötajad praegusel hetkel vajaksid; milliseid õppimise meetodeid peavad töötajad tulemuslikumaks; millised on olemasoleva koolitussüsteemi arendamise võimalused? Töö eesmärgiks on selgitada välja Häirekeskuse töötajate koolitussüsteemi arendamise vajadused ja võimalused.
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1. Töötajate koolitussüsteemi arendamise teoreetilised lähtekohad ; 1.1. Täiskasvanuõppe teooriad ; 1.2. Tööalane koolitamine ja õppijat toetavad koolitusmeetodid ; 1.3. Koolitussüsteemi kujundamine ; 1.3.1. Koolitussüsteemi väljatöötamise mudel ; 2. Häirekeskuse koolitussüsteemi arendamine ; 2.1. Uurimismeetodid ja valim ; 2.2. Dokumendianalüüs ; 2.3. Ankeetküsitluse tulemused ; 2.4. Järeldused ja ettepanekud ; Kokkuvõte