Näita lihtsat nimetuse kirjet

dc.contributor.authorPalm, Elena
dc.contributor.otherHaak, Marii, juhendaja
dc.contributor.otherTammela, Merle, kaasjuhendaja
dc.contributor.otherSisekaitseakadeemia. Sisejulgeoleku instituut
dc.date.accessioned2018-06-06T08:03:25Z
dc.date.available2018-06-06T08:03:25Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttps://digiriiul.sisekaitse.ee123456789/2078
dc.descriptionSissejuhatus ; 1. Kvaliteedi ja motivatsiooni teoreetilised lähtekohad ; 1.1. Kvaliteedi teaduslikud käsitlused ; 1.1.1. Kvaliteedi mõiste ja selle kindlustamise vahendid ; 1.1.2. Kvaliteedi tagamine ja arendamine kõrghariduses ; 1.2. Õppepraktika rakenduskõrghariduses ja selle kvaliteedikriteeriumid ; 1.2.1. Praktikajuhendaja roll kvaliteedi tagajana ; 1.3. Motivatsiooni teaduslikud käsitlused ja seos kvaliteediga ; 2. Sisekaitseakadeemia õppepraktikate kvaliteet ja praktikajuhendajate motivatsioon ; 2.1. Uurimustöö metoodika ja valim ; 2.2. Sisekaitseakadeemia rakenduskõrghariduse õppepraktikate korralduse ja kvaliteedi tagamisega seonduvate dokumentide analüüs ; 2.2.1. Õppepraktikad Finantskolledžis ; 2.2.2. Õppepraktikad Justiitskolledžis ; 2.2.3. Õppepraktikad Politsei- ja Piirivalvekolledžis ; 2.2.4. Õppepraktikad Päästekolledžis ; 2.2.5. Dokumendianalüüsi kokkuvõte ; 2.3. Kvantitatiivse uuringu tulemused ; 2.3.1. Vastanute üldine iseloomsutus ; 2.3.2. Praktikajuhendajate hinnang praktikate kvaliteedile ; 2.3.3. Praktikajuhendajate motivatsioon ; 2.3.4. Kvaliteedile antud hinnangu ja motivatsiooni vahelised seosed ; 2.4. Järeldused ja ettepanekud ; Kokkuvõteet_EE
dc.description.abstractMagistritööga otsiti vastust uurimisprobleemile, millisel määral on õppepraktikate kvaliteedikriteeriume täidetud ning kui palju prognoosib praktikajuhendajate motivatsioon sellele antud hinnanguid. Sellele vastamiseks selgitati teoreetilises osas välja õppepraktikatele rakenduvad kvaliteedikriteeriumid ning töötati välja empiirilise osa uurimisinstrument, millega hinnati magistritöö eesmärgist lähtuvalt Sisekaitseakadeemia rakenduskõrghariduse õppepraktikate kvaliteedikriteeriumite täidetust, kaardistati praktikajuhendajate motivatsioon ning analüüsiti kvaliteedile antud hinnangute ja juhendajate motivatsiooni vahelisi seoseid. Uurimisprobleemi lahendamiseks kasutati uurimisstrateegiana juhtumiuuringut kombineeritud andmekogumise ja -analüüsi meetodeid rakendades. Kvalitatiivses uuringus teostati 62 praktikate korraldust reguleeriva dokumendi suunatud sisuanalüüs, kvantitatiivses uuringus kasutati andmete kogumiseks ankeetküsitlust ning analüüsiti 136 Sisekaitseakadeemia rakenduskõrghariduse erialade praktikajuhendaja struktureeritud vastuseid. Analüüsi põhjal selgus, et praktikate korralduses esinevad olulised erinevused kolledžite lõikes ning tuvastati kõige suuremad kitsaskohad, mis olid muuhulgas seotud juhendajate mentorlusega seotud ülesannete täitmisega. Tuvastati, et praktikajuhendajaid motiveerivad enam sisemise ja avaliku teenistuse motivatsiooniga seonduvad tegurid, millel on oluline seos praktikajuhendajate kvaliteedikriteeriumitele antud hinnangutega, kirjeldades neid 50,3% ulatuses. Magistritöö eesmärk saavutati analüüsi tulemusena esitatud 23 soovitusega õppepraktikate kvaliteedi paradamiseks.et_EE
dc.language.isootheret_EE
dc.publisherSisekaitseakadeemiaet_EE
dc.subjectpraktikaet_EE
dc.subjectjuhendajadet_EE
dc.subjectõppepraktikadet_EE
dc.subjectkvaliteetet_EE
dc.subjectsisejulgeoleket_EE
dc.subjecthariduset_EE
dc.subjectmotivatsioonet_EE
dc.titleÕppepraktikate kvaliteet ja selle seosed praktikajuhendajate motivatsiooniga Sisekaitseakadeemia rakenduskõrghariduse erialadelet_EE
dc.title.alternativeQuality of internships of professional higher education study programmes at the Estonian Academy of Security Sciences and its relations to internship supervisors’ motivationet_EE
dc.typeThesiset_EE


Failid selles nimetuses

Thumbnail

Nimetus asub järgmis(t)es kollektsiooni(de)s:

Näita lihtsat nimetuse kirjet