Metoodiline juhend pinnaltpääste tundide andmiseks Sisekaitseakadeemia Päästekolledži Päästekoolis (päästja ja päästespetsialisti põhiõppe kursusele)
Kokkuvõte
Käsitletud ainevaldkonda kajastavateks märksõnadeks on koolitus, mille alla kuulub koolituse vajadus üldiselt, mida tähendab andragoogika. Koolitaja juhend, mis annab koolitajale teatud kuid samas tähtsaid nõuandeid, millist õppemetoodikat kasutada ning kuidas tundi üles ehitada. Lisaks veel pinnaltpääste koolitusest ning pinnaltpäästja koolituse kava päästja kursusele ja pinnaltpääste koolituse kava päästespetsialisti kursusele.
Käesoleva lõputöö eesmärgiks on teha juhend päästekooli õpetajatele, kes tegelevad pinnaltpääste tundide ja/või koolitusega, lihtsustada nende tundide ettevalmistamist ja läbiviimist. Lõputöö eesmärgi saavutamiseks on kasutatud autori kogemusi pinnaltpääste tundide andmisel (töötanud 8 aastat Päästekoolis).
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1.Üldosa ; 1.1.Üldandmed ; 2.Koolitus ; 2.1.Koolitusvajadus ; 2.2.Andragoogika ; 3.Koolitaja juhend ; 3.1.Nõuded väljaõppe läbiviijal ; 3.2.Õpetamise põhimõtted ; 3.3.Õppemeetodid ; 3.3.1.Teoreetiline koolitus ; 3.3.2.Praktiline koolitus ; 4.Pinnaltpääste koolitus ; 5.Pinnaltpääste koolituse kava päästja kursusele ; 5.1.Üldist ; 5.2.Eesmärgid ; 5.3.Koolituse programm ; 5.4.Tunni läbiviimiseks vajalikud vahendid, läbiviimise koht, autotehnika ning lühikirjeldus ; 5.4.1.Teorria (järved, tiigid) ; 5.4.2.Tunni lühikirjeldus: ; 5.4.3.Riietumine ; 5.4.4.Harjutused basseinis ; 5.4.5.Harjutused avavees 1 ; 5.4.6.Avavee harjutused 2 ; 5.4.7.Teooria (jõed) ; 5.4.8.Avavee harjutused 3 ; 6.Pinnaltpääste koolituse kava päästespetsialisti kursusele ; 6.1.Üldist ; 6.2.Eesmärgid ; 6.3.Koolituse programm ; 6.4.Tunni läbiviimiseks vajalikud vahendid, läbiviimise koht, autotehnika ning lühikirjeldus ; 6.4.1.Teooria (järved, tiigid) ; 6.4.2.Riietumine ; 6.4.3.Avavee harjutused 1 ; 6.4.4.Teooria (jõed) ; 6.4.5.Avavee harjutused 2 ; 7.Ohutusnõuded pinnaltpääste tundide läbiviimiseks ; Kokkuvõte