Gümnaasiumi (16–18 aastastele) noortele suunatud veeohutusalase koolituse probleemid ja võimalused
Kokkuvõte
Päästeameti strateegiast tulenevalt on üheks prioriteediks koolinoorte koolitamine veeohutuse valdkonnas. Selleks, et mõjutada uppumissurmade statistikat, peab koolitus olema võimalikult efektiivne.
Antud lõputöö uurimisprobleemiks oli küsimus, milline peaks olema üks kaasaegne veeohutuskoolituse programm. Töö eesmärgiks oli välja selgitada, millised probleemid esinevad 16–18aastaste noorte koolitamisel.
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1. Teoreetilised lähtekohad ; 1.1. Läbiv teema „Tervis ja ohutus“ ; 1.2. Veeohutusalaste koolituste tähtsus ; 1.3. Veeohutusalaste koolituste sisu ; 1.4. Täiskasvanute koolitamine ; 2. Empiiriline uuring ; 2.1. Planeeritud käitumise teooria ; 2.2. Kvalitatiivse sisuanalüüsi kasutus käesoleva lõputöö raames ; 2.3. 2015. aasta koolituse „Veeohutusest 16.- 18. aastastele noortele“ põhinäitajad ; 3. Uuringu tulemuste analüüs ; 3.1. Koolitajate ankeetküsitluse analüüs ; 3.2. Õpilaste grupiintervjuude analüüs ; 4. Järeldused ja ettepanekud ; 4.1. Järeldused ; 4.2. Ettepanekud ; Kokkuvõte ; Summary ; Viidatud allikad ; Tabelite ja jooniste loetelu ; Lisad