Näita lihtsat nimetuse kirjet

dc.contributor.authorVaskma, Kaija
dc.contributor.otherLaansoo, Stella, juhendaja
dc.contributor.otherSisekaitseakadeemia. Halduskolledž
dc.date.accessioned2017-05-31T09:00:17Z
dc.date.available2017-05-31T09:00:17Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1378
dc.descriptionSissejuhatus ; 1.Motivatsioon ja tööga rahulolu ; 1.1.Lühiülevaade motivatsiooniteooriatest ; 1.1.1.Motivatsiooni rahuloluteooriad ; 1.1.2.Motivatsiooni protsessiteooriad ; 1.1.3.Motivatsiooni kaasaegne käsitlus ; 1.2.Motivatsiooni ja tööga rahulolu mõjutavad tegurid ; 1.3.Motivatsioonisüsteem ; 1.4.Juhi roll töötajate motivatsiooni ja tööga rahulolu tõstmisel ; 2.Uurimustöö metoodika ; 2.1.Organisatsiooni kirjeldus ; 2.2.Mõõdikud ja protseduur ; 2.3.Andmetöötlus ; 2.4.Valim ; 3.Uurimustöö tulemused ja arutelu ; 3.1.Tulemused ; 3.2.Arutelu ; 3.3.Järeldused ja ettepanekud ; Kokkuvõteet_EE
dc.description.abstractKäesoleva lõputöö eesmärgiks on selgitada välja peamised Tartu Emajõe Kooli personali motivatsiooni ja tööga rahulolu mõjutavad tegurid ning pakkuda välja omapoolsed ettepanekud töötajate motivatsiooni tõstmiseks ja rahulolematust põhjustavate tegurite vähendamiseks. Teiseks eesmärgiks on selgitada välja Tartu Emajõe Kooli töötajate motivaatorid ja edastada tööandjale ühtse motivatsioonisüsteemi väljatöötamiseks. Uurimismeetodina kasutatakse autori koostatud kirjalikku ankeetküsitlust, mille koostamisel lähtuti erinevatest motivatsioonikäsitlustest, tuginedes neist enim Herdzbergi kahe faktori teooriale. Uuring viidi läbi 2009. aasta märtsikuus Tartu Emajõe Kooli personali seas. Uuringu tulemusena selgus, et kooli personali peamised motivaatorid on töö huvitavus ja sisukus, suhted töökaaslastega ning töötasu. Peamised rahulolematust põhjustavad tegurid on puudulikud koolitusvõimalused, edasiarenemine läbi oma tööülesannete, töötasu ja töötajate kaasamine otsustusprotsessi. Olulisemateks rahulolu põhjustavateks teguriteks on suhted kolleegidega ja vahetu juhiga, iseseisvus oma töö tegemisel ning rahulolu oma tööga. Samuti selgus töötajate tööga rahulolu ja motiveerituse tase ning töötajate positiivne suhtumine ühtse motivatsioonisüsteemi loomisse. Uuringutulemustele tuginedes kaardistas töö autor motivatsiooni ja rahulolu mõjutavad tegurid ning esitas organisatsiooni juhtkonnale ettepanekud töötajate motivatsiooni tõstmiseks ja rahulolematust põhjustavate tegurite vähendamiseks.et_EE
dc.language.isootheret_EE
dc.publisherSisekaitseakadeemiaet_EE
dc.subjectkoolidet_EE
dc.subjectkoolitusvajadusedet_EE
dc.subjectmotivatsioonet_EE
dc.subjectorganisatsioonidet_EE
dc.subjecttöörahuloluet_EE
dc.titleMotivatsioon ja tööga rahulolu Tartu Emajõe kooli näitelet_EE
dc.typeThesiset_EE


Failid selles nimetuses

Thumbnail

Nimetus asub järgmis(t)es kollektsiooni(de)s:

Näita lihtsat nimetuse kirjet