Koolitussüsteemi analüüs Kadrina lasteaias Sipsik
Kokkuvõte
Töö eesmärk on uurida asutuse koolitustegevust. Selgitada välja peamised probleemid
ja võimalused lasteaia koolitustegevuse arendamiseks. Tulenevalt riikiku järelevalve
prioriteetidest alushariduses (pedagoogide kvalifikatsioon, atesteerimise korraldus,
täiendkoolituse võimaldamine) 2009/2010 õppeaastaks oli asutuse juhtkond huvitatud
uuringu läbiviimisest saamaks tagasisidet võimalikest probleemidest
koolitusvaldkonnas, korrastamaks vajadusel tegevusi ja dokumentatisooni, et luua
eeldusi positiivsete riikliku järelevalve tulemuste saavutamiseks.
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1.Teoreetilised lähtekohad ; 1.1.Personali koolitus ja arendus ; 1.2.Koolitussüsteem ; 1.2.1.Koolitusvajaduse väljaselgitamine ja meetodid ; 2.Koolitusvajaduse väljaselgitamine lasteaias ; 2.1.Lasteaia ja selle koolituskorralduse tutvustus ; 2.2.Uuringu protsess ja metodoloogia ; 2.3.Uuringu tulemused ; 2.3.1.Ankeetküsitluse tulemused ; 2.3.2.Intervjuu tulemused ; 3.Järeldused ja ettepanekud ; Kokkuvõte