Sisekaitseakadeemia üliõpilaste õppeedukust ning õppetööle pühendumist mõjutavad tegurid
Kokkuvõte
Antud töö eesmärgiks oli Sisekaitseakadeemia üliõpilaste
õppetööle pühendumist ja õppeedukust mõjutavate tegurite välja selgitamine. Selleks
viidi üliõpilaste seas läbi ankeetküsitlus, analüüsiti seda ja tehti järeldusi. Järelduste
tegemiseks kasutas autor andmete statistilist analüüsi, võrdlemist, üldistamist. Töö
koosneb kolmest peatükist ning nende alapeatükkidest. Esimeses peatükis käsitleti
teoreetilisest aspektist lähtuvalt üliõpilaste pühendumist õppetööle ning õppeedukuse
mõistet ning neid mõjutavaid tegureid. Teises peatükis selgitab autor uuringu
metoodikat ja annab ülevaate valimist. Kolmandas peatükis tuuakse välja analüüs
Sisekaitseakadeemia üliõpilaste seas läbi viidud uurimusest ja tulemused
ankeetküsitluse vastustest. Kinnitust leidsid kolm autori poolt püstitatud hüpoteesi
ning ümber lükkus üks hüpotees, mille puhul selgus, et üliõpilaslinnakus elavatel
üliõpilastel ei ole mujal elavate üliõpilastega võrreldes madalam keskmine hinne.
Uuringu tulemustest lähtuvalt tegi autor ka omapoolseid ettepanekuid ja soovitusi
edasisteks uurimissuundadeks.
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1.Üliõpilaste pühendumine ja õppeedukus ning neid mõjutavad tegurid ; 1.1.Pühendumine ja õppeedukus ; 1.2.Üliõpilaste pühendumine ja õppeedukust mõjutavad tegurid ; 1.2.1.Õpihoiakud ; 1.2.2.Õpimotivatsioon , 1.2.3.Soolised ja vanuselised iseärasused õpihoiakutes, karjääri eesmärkide püstitamisel ning õppeedukuses 1.2.4.Suhted õppeasutuse töötajate, õppejõudude ja kaasüliõpilastega ; 1.2.5.Õppetööle pühendumine üliõpilaslinnakus elavate üliõpilaste puhul ; 2.Uurimismeetodid ; 2.1.Sisekaitseakadeemia üliõpilaste üldiseloomustus ; 2.2.Metoodika ; 2.3.Protseduur ja valim ; 3.Tulemused ja arutelu ; 3.1.Ankeetküsitluse analüüs ; 3.2.Keskmiste võrdlused ; 3.2.1.Keskmiste võrdlus sugude lõikes ; 3.2.2.Keskmiste võrdlus erialade lõikes ; 3.2.3.Keskmiste võrdlus õppevormide lõikes ; 3.3.Korrelatsioonanalüüsi tulemused ; 3.4.Arutelu ; Kokkuvõte