Lähtekohad kriisiinfotelefoni mudeli väljatöötamiseks ja rakendamiseks Eestis
Kokkuvõte
Magistritöö eesmärgiks oli selgitada välja kriisiinfotelefoni kui kriisikommunikatsioonikanali senine kasutamine ja selle parema kasutamise võimalused Eestis.
Töö eesmärgi saavutamiseks püstitati kolm uurimisülesannet: analüüsida kriisikommunikatsiooni teoreetilist käsitlust lähtudes kriisikommunikatsiooni kanalitest ja elanikkonna teabevajadusest; analüüsida kriisiinfotelefonide praktilist kasutamist reaalsete kriiside lahendamise põhjal ja üleriigilise kriisiinfotelefoni kui kriisikommunikatsiooni kanali loomise vajadust ja toimimise põhimõtteid; koostada kriisikommunikatsiooni teooria sünteesi ja empiirilise uuringu tulemuste ning nendest tulenevate järelduste alusel lähtekohad üleriigilise kriisiinfotelefoni väljatöötamiseks ja rakendamiseks Eestis.
Magistritöö eesmärgi saavutamiseks ja uurimisülesannete täitmiseks kasutati uurimisstrateegiana juhtumiuuringut (case study). Kvalitatiivse andmekogumise meetodina kasutati dokumendianalüüsi ja poolstruktureeritud ekspertintervjuusid. Kriisiinfotelefonide rakendamist võrreldi teistes Euroopa riikides. Valim moodustati eesmärgistatud valimi meetodil.
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1.Kriisikommunikatsiooni ja elanikkonna teabevajaduse teoreetilised alused ; 1.1.Kriisikommunikatsiooni teoreetilised lähtekohad ; 1.2.Kriisikommunikatsiooni kanalid ja elanikkonna teabevajadus kriiside ajal ; 2.Kriisiinfotelefoni kasutamine kriisikommunikatsiooni kanalina ; 2.1.Uurimismetoodika ja valim ; 2.2.Kriisikommunikatsiooni läbiviimise praktika analüüs ; 2.3.Kriisiinfotelefonide loomise vajaduse analüüs ; 2.4.Euroopa riikide kriisiinfotelefonide kasutamise kogemuse võrdlus ; 3.Kriisiinfotelefoni mudeli lähtekohad ; 3.1.uurimistulemuste järeldused ; 3.2.Lähtekohad kriisiinfotelefoni mudeli väljatöötamiseks ja rakendamiseks ; Kokkuvõte