Sirvi märksõna järgi "reklaamikampaaniad"
1.-2. nimetus 2-st
-
Politseiametniku kutse propageerimise võimaluste efektiivistamine Ida Prefektuuri näitel
(Sisekaitseakadeemia, 2010)Lõputöö eesmärgiks on tutvuda teguritega, mis mõjutavad inimesi politseiametnikuks hakkama, millised on erinevad värbamiskanalid ja kas oleks võimalik kasutada praeguste töötajate abi uute töötajate leidmisel ja elukutse ... -
Sihtrühma vastuvõtlikkus Päästeameti veeohutus sõnumitele, tähelepanu säilitamise ja tõstmise vahendid
(Sisekaitseakadeemia, 2015)Lõputöö eesmärgiks oli anda Päästeametile tagasisidet tehtud veeohutuse kampaaniate kohta ja pakkuda uusi suunitlusi, millele saaks toetuda uute kampaaniate kavandamisel. Eesmärgi täitmiseks analüüsis autor veeõnnetuse ...