Metoodiline juhend ohtlike ainete tundide andmiseks Sisekaitseakadeemia Päästekolledži päästekoolis
Abstract
Lõputöö eesmärgiks on koostada juhend õpetajatele, kes tegelevad ohtlike ainete koolitusega, lihtsustada nende tundide ettevalmistamist ja läbiviimist. Lõputöös on kasutatud kvantitatiivset ja kvalitatiivset uurimismeetodit.
Description
Sissejuhatus ; 1.Päästekooli ülesanded ; 1.1.Üldülesanded ; 1.2.Õppeprogrammi kirjeldus ; 1.2.1.Päästjate aine-/õppeülesande programm ; 1.2.2.Päästespetsialistide aine-/õppeülesande programm ; 1.3.Koolitus ; 1.3.1.Koolitusvajadus ; 1.3.2.Andragoogika ; 1.4.Koolitaja juhend ; 1.4.1.Nõuded väljaõppe läbiviijale ; 1.4.2.Õpetamise põhimõtted ; 1.4.3.Õppemeetodid ; 1.4.4.Koolituse liigid ; 2.Uurimuslik osa ; 2.1.Uurimustöö eesmärk ja uurimisülesanded ; 2.2.Uurimismeetodite kirjeldus ; 2.3.Ankeetküsitluse tulemused ; 2.4.Intervjuude tulemused ; 3.Tulemuste analüüs ja ettepanekud ; 3.1.Uuringutulemuste analüüs ; 3.2.Rakenduslikud ettepanekud ; 3.1.1.Metoodiline juhend päästja kursusele (LISA 4) ; 3.1.2.Metoodiline juhend päästespetsialisti kursusele (LISA 5) ; Kokkuvõte