Eestis hädaabinumbrile 112 sisenevate, hädaabiteadeteks mittekvalifitseeruvate kõnede analüüs Häirekeskuse töö optimeerimiseks
Kokkuvõte
Uurimistöö eesmärk on selgitada välja Eestis hädaabinumbrile 112 sisenevate, hädaabiteadeteks mittekvalifitseeruvate kõnede sisu ja valdkonnad ning lähtuvalt kõnede analüüsi tulemustest teha ettepanekuid Häirekeskuse töö optimeerimiseks. Empiirilise uuringu läbiviimiseks kasutatakse kombineeritult kvalitatiivse andmeanalüüsi meetodit ja statistilist kvantitatiivse andmeanalüüsi meetodit. Valim moodustatakse 112 numbrile saabunud kõnedest ajavahemikus 01.01.−31.12.2012 intervallipõhise selektsiooniga. Saadud kõnepanga suurus määratakse uurimistöö mahu ja selleks olemasoleva ajafondi järgi, arvestades ühtlasi, et valim oleks usaldusväärsete järelduste tegemiseks küllaldane.
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1.Häirekeskuse põhiülesanded, töökorraldus ja välisriikide praktika ; 1.1.Häirekeskuse tegevuse põhiülesanded ; 1.2.Hädaabinumbrile 112 sisenevate kõnede menetlemine ; 1.3.Näiteid välisriikide praktikast ; 2.Uurimistöö metoodika ; 2.1.Ülevaade kõnesalvestusprogrammist Partcom ; 2.2.Valimi moodustamise alused ; 2.3.Analüüsika kasutatavad uurimismeetodid ; 3.Kõnede põhjuste kategooriad ja analüüs ; 3.1. 112 kõnede põhjuste kategooriad ; 3.2.Kõnede osakaal kategooriate lõikes ; 3.3.Kõnede osakaal kategooriate kaupa kellaajaliselt ; 4.Järeldused ja ettepanekud häirekeskuse töö optimeerimiseks ; 4.1.Järeldused ja ettepanekud 112 parema kättesaadavuse tagamiseks ; 4.2.Suunised seni väljatöötatud kõneklassifikatsioonide muutmiseks ; Kokkuvõte