Kaheastmeline töökorraldus juhtimiskeskuses
Abstract
Uurimistöö eesmärgiks oli kirjeldada ja analüüsida kaheastmelist töökorraldust juhtimiskeskustes, püstitada uurimisküsimused ning ettepanekute väljatöötamine.
Description
Sissejuhatus ; 1. Juhtimiskeskuse olemus ja erinevad töökorraldused. ; 1.1. Juhtimiskeskus. ; 1.2. Kaheastmelise töökorralduse põhimõtted. ; 1.3. Teise astme ideaaltööprotsess. ; 1.4. Kaheastmeline töökorraldus mujal maailmas. ; 1.5. Häirekeskuse ja juhtimiskeskuse ühinemise põhjused. ; 2. Kaheastmeline töökorraldus ja probleemid. ; 2.1. Juhtimiskeskuse ametnike seas läbiviidud küsitluse tulemused. ; 2.2. Juhtimiskeskuse personalivajadus. ; Kokkuvõte