1.-6. nimetus 6-st

    • Kontentanalüüsi kui meetodi rakendamine alaealiste hälbivuspotentsiaali määramiseks 

      Kaar, Virgo (Sisekaitseakadeemia, 2011)
      Lõputöös on võrdlevalt uuritud 14-15 aastaseid koolinoorte väärtushinnanguid kellel esinevad või ei esine hälbivuse riskifaktorid. Kasutati kvalitatiivset kontentanalüüsining teoreetilise konstruktsioonina Schwartz´i ...
    • Koolikiusamine: olemus ja ennetamine 

      Press, Kaidi (Sisekaitseakadeemia, 2014)
      Käesoleva lõputöö eesmärgiks on analüüsida Tallinnas eesti ja vene koolides õppivate noorte vägivaldset käitumist erinevates vanuserühmades. Uurimismeetodiks valiti ankeetküsitlus, milles osales 363 õpilast valitud Tallinna ...
    • Koolinoorte uimastite tarbimise võrdlev uuring Tallinna koolides 

      Kartavtseva, Nadežda (Sisekaitseakadeemia, 2015)
      Lõputöö eesmärgiks on analüüsida ja võrrelda 9. klasside õpilaste uimastite tarvitamise levimust eneseteadustus-uuringu meetodi abil. Eesmärgi saavutamiseks töötas autor läbi peamiselt eestikeelset erialast kirjandust, ...
    • Kooliõpilaste seksuaalne ahistamine 

      Borodin, Jegor (Sisekaitseakadeemia, 2014)
      Käesoleva töö eesmärgiks on on anda ülevaade laste seksuaalsest ahistamisest ja analüüsida kooliõpilase seksuaalse ahistamise ohvriks langemist. Lõputöö koosneb kolmest peatükist. Esimeses peatükis analüüsitakse laste ...
    • Politsei võimalused koolivägivalla leevendamisel Pärnumaa koolide näitel 

      Palu, Raido (Sisekaitseakadeemia, 2012)
      Lõputöö eesmärgiks on anda ülevaade koolikiusamise olemusest ning välja selgitada politseipoolsed võimalused koolivägivallaga tegelemisel ning teha ettepanekuid koolivägivalla leevendamiseks.
    • Sisekaitseakadeemia õppuritele määratud distsiplinaarkaristused aastatel 2010–2016 

      Käos, Jaan (Sisekaitseakadeemia, 2017)
      Lõputöös uuriti õppuritele distsiplinaarkaristuste määramist SKA-s. Uurimisprobleemina oli püstitatud küsimus, kas SKA-s valitseb õppurite distsiplinaarsüütegude eest karistamisel struktuuriüksuste ja õppevormide vahel ...