Näita lihtsat nimetuse kirjet

dc.contributor.authorJuul, Liivo
dc.contributor.otherElling, Tõnis, juhendaja
dc.contributor.otherSisekaitseakadeemia. Finantskolledž
dc.date.accessioned2016-08-29T11:03:17Z
dc.date.available2016-08-29T11:03:17Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/669
dc.descriptionSissejuhatus ; 1.Reklaamiteenuste maksustamine käibemaksuga. ; 1.1.Käibemaksu kujunemine ning olemus. ; 1.2.Teenuse käibe tekkimise koht. ; 2.Reklaamiteenuste käibemaksustaminse probleemid. ; 2.1.Reklaamiteenuse mõiste. ; 2.2.Teenuse käibe tekkimise koht reklaamiteenuse puhul ; Kokkuvõteet_EE
dc.description.abstractLõputöö on aktuaalne, sest Euroopa kohtus on praegusel ajal arutlusel mitu lahendit, mis on seotud reklaamiteenustega. Ühtlasi muutus 2010. aastal käibemaksuseaduses teenuse käibe tekkimise koha üldreegel, seetõttu peaks vaatama, mis probleeme on Euroopa Kohtus arutletud reklaamiteenuste käibe tekkimise koha osas. Probleem seisneb selles, et reklaamiteenuse mõistet tõlgendatakse liikmesriikides erinevalt ning alati pole üheselt mõistetav, mis on reklaamiteenuste puhul käibe tekkimise kohaks. Reklaamiteenuste käibemaksuga maksustamise erisused on selle tõttu raskesti hoomatavad ja vaidlusi põhjustavad. Töö eesmärk on analüüsida reklaamiteenuste käibemaksuga maksustamist Euroopa Liidus.et_EE
dc.language.isootheret_EE
dc.publisherSisekaitseakadeemiaet_EE
dc.subjectkäibemakset_EE
dc.subjectmaksustamineet_EE
dc.titleReklaamiteenuste maksustamine käibemaksugaet_EE
dc.title.alternativeImposing value added tax on advertising serviceset_EE
dc.typeThesiset_EE


Failid selles nimetuses

Thumbnail

Nimetus asub järgmis(t)es kollektsiooni(de)s:

Näita lihtsat nimetuse kirjet