Sihtrühma vastuvõtlikkus Päästeameti veeohutus sõnumitele, tähelepanu säilitamise ja tõstmise vahendid
Kokkuvõte
Lõputöö eesmärgiks oli anda Päästeametile tagasisidet tehtud veeohutuse kampaaniate kohta ja pakkuda uusi suunitlusi, millele saaks toetuda uute kampaaniate kavandamisel. Eesmärgi täitmiseks analüüsis autor veeõnnetuse olemust, kommunikatsioonistrateegiate meetodeid ning kampaaniate kavandamist kui ka seni tehtuid kampaaniaid. Autor viis läbi sihtrühma, 20-29 aastaste noormeeste seas läbi kampaaniate vastuvõtlikkuse uuringu, mille eesmärgiks oli teada saada sihtrühma riskikäitumine ning kogemused. Lähtuvalt uuringu tulemustest saab järeldada, et Päästeametil on võimalik sihtrühma seas tähelepanu tõsta ning võttes kasutusele välja pakutud suunised vähendada uppumissurmasi või õnnetusi veekogudel. Päästeamet on veeohutuse kampaaniaid läbi viinud aastast 2010. Seni on Päästeamet kampaaniate lõppedes analüüsinud nende märgatavust mitte mõjusust. Käesolev lõputöö keskendub konkreetsele sihtrühmale, milleks on 20-29 aastased noormehed. Lõputöö eesmärgiks oli analüüsida, kuidas sihtrühm on kampaaniad vastuvõtnud ja tuginedes uuringu tulemustele anda Päästeametile tagasisidet tehtud veeohutuse kampaaniate kohta ja pakkuda uusi suunitlusi, millele saaks toetuda uute kampaaniate kavandamisel.
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1.Veeõnnetuse olemus ning ennetamine ; 1.1.Ohud veekogudel ; 1.2.Veeõnnetuse ennetamine ; 1.3.Kommunikatsioonistrateegia meetodid ning kavandamine ; 1.4.Sotsiaalne turundus ; 1.5.Päästeameti läbi viidud kampaaniad ; 2.Sihtrühmade uuring ; 2.1.Uuringu eesmärk, valim ja meetod ; 2.2.Arvuti ja interneti kasutamine sihtrühma seas ; 3.Uuringu tulemused ; 3.1.Uuringu üldised tulemused ; 3.2.Uuringu tulemused sihtrühmapõhiselt ; 3.3.Naissoost vastajate uuringutulemus ; 3.4.Järeldused ; 3.5.Suunised ; Kokkuvõte ; Summary