Viimati lisatud

  • Abi- ja infoteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2020 

    Emor AS, läbiviija (Häirekeskus, 2020)
    Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015 ning 2017-2019 aastaga. Uuringu eesmärgiks oli ...
  • Hädaabiteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2019 

    AS Emor, läbiviija (Häirekeskus, 2019)
    Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015., 2017. ja 2018. aastaga. Uuringu eesmärgiks oli ...
  • Hädaabiteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2018 

    AS Emor, läbiviija (Häirekeskus, 2018)
    Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015. ja 2017. aastaga. Uuringu eesmärgiks oli kaardistada ...
  • Hädaabiteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2017 

    AS Emor, läbiviija (Häirekeskus, 2017)
    Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015. aastaga. Uuringu eesmärgiks on kaardisada ...
  • Hädaabi kõnede teenindamise rahulolu uuring 

    Reinson, Ave, läbiviija (Siseministeerium, 2008)
    Uuringu eesmärk oli välja selgitada inimeste rahulolu hädaabikõnede teenindamisega nii piirkonniti kui erinevate teenusenumbrite lõikes (110, 112, 692 2222, 692 2500). Samuti uuriti inimeste käitumisharjumusi hädaabinumbrite ...
  • Infonumbrite Häirekeskuse töökeskkonnaga liitmise ja ühe lühinumbriga kontaktkeskuse loomise efektiivsus 

    Saar, Indrek; Güldenkoh, Maret; Koitla, Helle; Elling, Tõnis; Randlane, Kerly; Silberg, Uno (Sisekaitseakadeemia, 2016)
    Sissejuhatusele järgnevas, teises peatükis esitatakse teoreetiline käsitlus mastaabi- ja mitmekülgsussäästu seostest efektiivsusega. Kolmandas osas kirjeldatakse uuringus kasutatud metoodikat. Neljandas osas kirjeldatakse ...