dc.contributor.author | Visnapuu, Anne-Mari | |
dc.contributor.other | Tarkus, Liisa, juhendaja | |
dc.contributor.other | Vanatoa, Annika, juhendaja | |
dc.date.accessioned | 2023-07-04T07:42:48Z | |
dc.date.available | 2023-07-04T07:42:48Z | |
dc.date.issued | 2023 | |
dc.identifier.uri | https://digiriiul.sisekaitse.ee/handle/123456789/3071 | |
dc.description | Sissejuhatus ; 1. Autismispektri häire, sellega toimetulek ja autismispektri häirega laps õpikeskkonnas ; 1.1. Autismispektri mõiste ja olemus ; 1.2. Autismispektri häirete avaldumine ; 1.3. Autismispektri häirega laps õpikeskkonnas ; 1.4. Töötamine autismispektri häirega lastega ; 2. Personali toimetulek autismispektri häirega lastega Maarjamaa Hariduskolleegiumi näitel ; 2.1. Uurimismetoodika ja valim ; 2.2. Kohtuotsuste dokumendianalüüs ; 2.3. Ekspertintervjuude tulemused ; 2.4. Järeldused ja ettepanekud ; Kokkuvõte | et_EE |
dc.description.abstract | Magistritöö eesmärgiks on välja selgitada Maarjamaa Hariduskolleegiumi personali toimetulekut mõjutavad
tegurid autismispektri häirega lastega töötamisel. | et_EE |
dc.language.iso | other | et_EE |
dc.publisher | Sisekaitseakadeemia | et_EE |
dc.subject | autism | et_EE |
dc.subject | lasteasutused | et_EE |
dc.subject | Maarjamaa Hariduskolleegium | et_EE |
dc.subject | lapsed | et_EE |
dc.title | Personali toimetulek autismispektri häirega lastega Maarjamaa Hariduskolleegiumi näitel | et_EE |
dc.title.alternative | How staff members work with children with autism spectrum disorder based on the example of the Maarjamaa College of Education | et_EE |
dc.type | Thesis | et_EE |