Sotsiaalmeedia kasutajate maksuteadlikkus krüptovaradega tehingute tegemisel
Abstract
Lõputöö eesmärk oli välja selgitada sotsiaalmeedia kasutajate teadmised Web 3.0 sotsiaalmeedia platvormide kasutamisel tekkivate maksukohustuste täitmiseks. Uurimisprobleemiks oli küsimus, kui teadlikud on sotsiaalmeedia tavakasutajad krüptovaradega tehingute tegemisel maksukohustuste tekkimisest
Description
Sissejuhatus ; 1. Virtuaalvääringud sotsiaalmeedias ; 1.1 Virtuaalvääringute olemus ja toimimine ; 1.2 Web 3.0 sotsiaalmeedia platvormide olemus ja toimimine ; 1.3 Virtuaalvääringutes saadud tulu ja tehingute maksustamine ; 2. Uuringu metoodika ja tulemused ; 2.1 Uuringu eesmärk, metoodika ja valim ; 2.2 Uuringu tulemused ; 2.3 Analüüsi tulemused ja ettepanekud ; Kokkuvõte