Nikotiinipatjade mõju tubakatoodete tarbijate eelistustele
Abstract
Lõputöö eesmärk on selgitada välja seosed nikotiinipatjade turule tuleku ja tubakatoodete tarbijate eelistuste muutumiste vahel.
Lõputöö eesmärgi saavutamiseks püstitati järgnevad uurimisülesanded:
1. Anda ülevaade nikotiinipatjade ja tubakatoodete olemusest ning tubakaturu olukorrast ja muutustest.
2. Anda ülevaade nikotiinipatjade ja tubakatoodete tarbimist mõjutavatest teguritest.
3. Analüüsida küsitluse tulemuste põhjal nikotiinipatjade ja tubakatoodete kättesaadavust ning tarvitajate eelistusi ja tarbimisharjumuste muutust.
4. Sünteesida empiirilise osa tulemusi ja kirjanduse ülevaate tulemusi ning pakkuda võimalusi nikotiinipatjade tarbimist mõjutavate tegurite muutmiseks.
Description
Sissejuhatus ; 1. Tubakatoote ja nikotiinipadja olemus ja nende tarbimist mõjutavad tegurid ; 1.1. Tubakatoote ja nikotiinipadja mõiste ; 1.2. Nikotiinipatjade ja tubakatoodete tarbimist mõjutavad tegurid ; 1.2.1. Nikotiinipadja ja tubakatoodete kasutajaskond ning meetmed tubakatoodete tarbimise vähendamiseks ; 2. Nikotiinipatjade tarbimine võrdluses tubakatoodetega ; 2.1. Uurimismetoodika ; 2.2. Uuringu tulemused ; 2.3. Tulemuste analüüs ja järeldused ; Kokkuvõte