dc.contributor.advisor | Advokaadibüroo Sorainen AS, läbiviija | |
dc.date.accessioned | 2021-02-01T11:11:13Z | |
dc.date.available | 2021-02-01T11:11:13Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.uri | https://digiriiul.sisekaitse.ee/handle/123456789/2642 | |
dc.description | Sisukord ; Kokkuvõte ; 1. Vabariigi Valitsuse Seaduse alusel Siseministeeriumile pandud kriisireguleerimisega seotud asjade korraldamise kohustus ; 2. Kuidas saab valdkondlik juhtministeerium tagada kriisireguleerimise ülesannete täitmist teistes ministeeriumites ; 3. Hädaolukorra ja eriolukorra lahendamisse eraõiguslike isikute kaasamine ; 4. Juhtivasutuse võimalused täiendavate eelarvekulutuste tegemiseks ; 5. Kriisikomisjonide pädevus hädaolukorra lahendamisel | et_EE |
dc.description.abstract | Analüüsi koostamise aluseks on Siseministeeriumi koostatud Hädaolukorra seaduse (edaspidi HOS) analüüs, milles on kirjeldatud hetkeolukorda ja olulisemaid sisulisi probleeme. Juriidilise analüüsi koostamisel on sisendi andjaks Siseministeeriumi pääste- ja kriisireguleerimispoliitika osakond. Analüüs on jaotatud kahte suuremasse ossa, millest I osa moodustab kriisireguleerimise kui horisontaalse valdkonna juhtimise temaatika ning II osa juhtivasutuse käsuõigus hädaolukordade lahendamisel. | et_EE |
dc.language.iso | other | et_EE |
dc.publisher | Siseministeerium | et_EE |
dc.subject | simuuring | et_EE |
dc.subject | kriisiohjamine | et_EE |
dc.subject | Siseministeerium | et_EE |
dc.title | Kriisireguleerimise valdkonna juriidiline analüüs | et_EE |
dc.type | Other | et_EE |