Kliendi asukoha tuvastamisega seotud probleemid digitaalsete teenuste osutamisel Eesti ettevõtjate näitel
Kokkuvõte
Lõputöö eesmärk on analüüsida käibemaksustamise erikorra rakendumist Eesti ettevõtjate seas.
Lõputöö eesmärgi saavutamiseks on püstitatud järgmised uurimisülesanded:
1. Anda ülevaade käibemaksu olemusest
2. Anda ülevaade digiteenuse olemusest
3. Anda ülevaade digiteenuste maksustamisest
4. Analüüsida digiteenuste maksustamise rakendamist Eesti ettevõtjate seas
Lõputöö puhul on tegemist empiirilise uurimustööga, milles kasutatakse kvalitatiivset uurimismeetodit. Lõputöö koosneb kahest peatükist, mille esimeses peatükis antakse ülevaade käibemaksu olemusest ja MOSS erikorra olemusest. Teises peatükis antakse üle vaade digiteenuste maksustamisest ja selle rakendumisest Eesti ettevõtjate seas.
Kirjeldus
Sissejuhatus ; 1. Digiteenuste käibemaksuga maksustamine ; 1.1. Käibemaksu mõiste, olemus ja põhimõtted ; 1.2. MOSS erikorra olemus ja põhimõtted ; 2. Digiteenuste käibemaksuga maksustamine ; 2.1. Digiteenuste maksustamine ; 2.2. Digiteenuste maksustamise rakendamine Eesti ettevõtjate näitel ; Kokkuvõte