Näita lihtsat nimetuse kirjet

dc.contributor.authorAasma, Ando
dc.contributor.otherKrimses, Kalmer, juhendaja
dc.contributor.otherSisekaitseakadeemia. Politseikolledž
dc.date.accessioned2017-09-25T11:37:08Z
dc.date.available2017-09-25T11:37:08Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1870
dc.descriptionSissejuhatus ; 1. Ülevaade. ; 1.1. Tallinn-Tartu maantee olemus. ; 1.2. Tartu maantee geomeetriline asetus. ; 1.3. Põhimaanteede koormus ja liiklussagedused Eestis. ; 2. Statistika ja uurimus. ; 2.1. Liiklusõnnetuste statistika. ; 2.2. Liiklusõnnetuste tüübid ning nende tekkemehhanismid ja põhjused. ; 2.3. Liiklusõnnetuseohtlikumad teelõigud ja koondumiskohad Tartu maanteel. ; 2.4. Nelja-realise maantee positiivsed ja negatiivsed küljed. ; 3. Järeldused, analüüs ja võimalikud meetmed. ; 3.1. Nelja-realise maanteelõigu kahe-realise maanteega. ; 3.2. Meetmed liiklusohutuse suurendamiseks. ; 3.3. Maanteede klassid ja nende läbilaskevõime. ; 3.4. Maanteelõigu ehituse maksumus ning liiklusõnnetuste tekkiv kahju. ; Kokkuvõteet_EE
dc.description.abstractKäesolev lõputöö kirjeldab Eesti ühe suurima põhimaantee, T2 Tallinn-Tartu-Võru-Luhamaa maantee olukorda praegusel hetkel. Milline on tee asetus, kurvid, kui suur on liiklustihedus, kui palju ja millist tüüpi liiklusõnnetusi esineb. Töö uurimisobjektiks on peamiselt liiklusohutuse valdkond – ehk käesoleva töö puhul on esitatud hüpotees, et kas Tartu maantee väljaehitamine praeguses kaherealise tee lõikudes neljarealiseks I klassi maanteeks tagab suurema ohutuse taseme liikluses ning kui suurel määral. Autor on seadnud eesmärgiks leida vastus esitatud hüpoteesile ning kui ei ole võimalik leida otsest vastust, siis selgitada, kas midagi muutuks ja milliseid tingimusi selleks on vaja. Kuna praegusel hetkel toimiv neljarealine teeosa on väljaehitatud käesoleva sajandi algul ning liiklustiheduses kasvavad juba ainuüksi aastaga, siis ei ole võimalik võrrelda olukorda samal teelõigul tee-ehitamisele eelneval perioodil ning praegu. Seetõttu ei ole parima tulemuse saavutamiseks selline võrdlus otstarbekas. Küll aga leidmaks vastust esitatud hüpoteesile, keskendutakse töös erinevatel lõikudel toimunud liiklusõnnetustele – millist konkreetset tüüpi liiklusõnnetused on toimunud ning kui suurel määral on neid toimunud. Samuti leida või püüda selgitada nende toimumise põhjuseid. Millest võisid olla tingitud ja kuidas oleks võimalik ära hoida mingit tüüpi õnnetusi. Selle analüüsi tulemusena saab panna paika eesmärgid ja meetmed, mis muudaksid liiklusohutuse taset kõrgemaks. Samuti saab võrrelda leitud meetmeid ning uue tee ehitamise puhul kasutusele võetavaid meetmeid ning teha järeldusi, kas uus tee muudaks liikluse ohutumaks.et_EE
dc.language.isootheret_EE
dc.publisherSisekaitseakadeemiaet_EE
dc.subjectliiklusohutuset_EE
dc.subjectmaanteedet_EE
dc.subjectliiklusõnnetusedet_EE
dc.subjectmaanteeliikluset_EE
dc.titleTallinn-Tartu maantee nelja-realiseks ehitamise mõju liiklusõnnetuste vähendamiseleet_EE
dc.typeThesiset_EE


Failid selles nimetuses

Thumbnail

Nimetus asub järgmis(t)es kollektsiooni(de)s:

Näita lihtsat nimetuse kirjet