Näita lihtsat nimetuse kirjet

dc.contributor.authorLopatjuk, Igor
dc.contributor.otherLattu, Kaja, juhendaja
dc.contributor.otherSaar, Indrek, kaasjuhendaja
dc.contributor.otherSisekaitseakadeemia. Finantskolledž
dc.date.accessioned2017-07-03T08:02:16Z
dc.date.available2017-07-03T08:02:16Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/123456789/1538
dc.descriptionSissejuhatus ; 1.Suurettevõtete kui eraldi kliendigrupi käsitlemine ; 1.1.Suurettevõtete liigitus Maksu- ja Tolliametis ; 1.2.Rahvusvaheline kogemus suurettevõtete kui eraldi kliendigrupi käsitlemisel ; 2.Maksuhalduri ametnike, suurettevõtete ja välisriikide esindajate küsitlemine ; 2.1.uuringute metoodika ; 2.2.Uuringu tulemused ; 2.2.1.Ametnike küsitlemise tulemused ; 2.2.3.IOTA liikmesriikide maksuhaldurite küsitlemise tulemused ; 2.3.Järeldused ja ettepanekud analüüsitud andmete põhjal ; Kokkuvõteet_EE
dc.description.abstractSuurettevõtete erivajaduste teemaline lõputöö on koostatud eesti keeles 40 leheküljel, millega kaasneb 5 lisa. Võõrkeelne kokkuvõte on koostatud inglise keeles. Töö koosneb kahest peatükist, millest esimene on teoreetiline ja teine empiiriline, kus kolme erineva sihtgrupi (suurettevõtete, maksuhalduri ning teiste riikide maksuhaldurite esindajate) seas viiakse läbi küsitlused ja nende põhjal vastuste analüüs ja järeldused. Töö kirjutamisel on kasutatud 35 allikat, millest enamus on kas autori poolt läbiviidud intervjuud või rahvusvahelised materjalid. Lisadeks on küsimustikud, mis saadeti eraldi igale sihtgrupile, mõned skeemid ja olulisimaks ning mahukamaks osaks on suurettevõtete esindajate vastused küsimustikule. Lõputöö uurimisobjektiks on Eesti suurettevõtted ning nende suhted maksuhalduriga. Lõputöö eesmärgiks on selgitada välja, kas suurettevõtted omavad Maksu- ja Tolliametiga suhtlemisel teiste kliendigruppidega võrreldes erisusi ning nende olemasolu korral kaardistada need. Põhirõhk on suunatud olemasoleva situatsiooni kirjeldamisele, mille tulemusena saab maksuhaldur ettekujutuse suurettevõtete vajadustest. Samas ei puudu töös ka konkreetsed autoripoolsed järeldused, kuidas koostööd tõhusamaks muuta. Tehtud analüüsi tulemusena selgus, et suurettevõtetel esineb tõepoolest mõningaid erisusi maksuhalduriga suhtlemisel. See on tingitud suurtest mahtudest, võimalikest spetsiifilistest tehingutest (sh sidusettevõtetega, mille puhul esineb maksude optimeerimise oht), tihti ka tänu oma rahvusvahelisele staatusele. Sellest lähtuvalt on selle kliendigrupi esindajad oma ala professionaalid, kes ei pöördu Maksu- ja Tolliametisse tihti, kuid kui neil tekib probleeme, peavad ka maksuhalduri ametnikud olema valmis, et kiiret ja pädevat lahendust leida. Antud teema on uudne, kuna kuigi maksuhaldurist on saanud kliendisõbralik organisatsioon, ei ole selles veel piisavalt tähelepanu pööratud spetsiifilistele kliendigruppidele ning neil esinevatele erivajadustele. Antud tööle tuginedes saab Maksu- ja Tolliamet ülevaate suurettevõtete erivajadustest ning saab korraldada oma koostööd nendega veelgi paremini.et_EE
dc.language.isootheret_EE
dc.publisherSisekaitseakadeemiaet_EE
dc.subjectMaksu- ja Tolliametet_EE
dc.subjectettevõtte tulumakset_EE
dc.subjectettevõtluset_EE
dc.subjectmaksuametnikudet_EE
dc.titleSuurettevõtete erivajadustega arvestamine maksuhalduri pooltet_EE
dc.typeThesiset_EE


Failid selles nimetuses

Thumbnail

Nimetus asub järgmis(t)es kollektsiooni(de)s:

Näita lihtsat nimetuse kirjet