Koolitusvajaduse ja koolituse planeerimise analüüs Rapla Vallavalitsuse näitel
Abstract
Lõputöö tulemusena valmib analüüs Rapla vallavalitsuse koolitustegevusest ja selle
peamistest probleemist. Lõputöö annab panuse vallavalitsuse töötajate
koolitusvajaduse hindamise analüüsimiseks ja seeläbi terve
koolitustegevuse/koolitussüsteemi arendamiseks.
Lõputöö hüpotees sõnastatakse järgnevalt:“Kuna organisatsioonis ei ole
koolitustegevus piisavalt planeeritud ja koolitusvajaduse uuringut läbiviidud, siis on
koolitustegevus eesmärgistamata ja süsteemitu.“
Hüpoteesi tõestamiseks kasutati uurimismeetodina ankeetküsitlust. Analüüsi
tulemusena tehti järgmisi ettepanekuid:
1) Koolitusvajaduse (läbi sobivaima meetodi) välja selgitamine ja sellest
lähtumine järgmise tööperioodi koolitustegevuses;
2) Ametnike motivatsiooni suurendamine koolitustel osalemiseks; koolituste
hinnangulehtede kasutusele võtmine, koolituste tulemuslikkuse hindamiseks;
3) Koostöö tugevdamine personalijuhi/koolitusjuhi ja ametnike vahel;
4) Tööülesannete jaotamine nii, et kõigil ametnikel oleks võimalik koolitustel
osaleda;
5) Koolituseeskirja väljatöötamine ja kasutusele võtt.
Description
Sissejuhatus ; 1.Koolitusvajadus ; 1.1.Koolitustegevus organisatsioonis ; 1.2.Koolitusvajaduse väljaselgitamine ja selle protsessid ; 2.Empiiriline uuring ; 2.1.Rapla Vallavalitsus ja selle senine koolitustegevus ; 2.2.Uuringu eesmärk ja protsess ; 2.3.uurimistulemuste kokkuvõte ; 3.Järeldused ja autoripoolsed ettepanekud ; 3.1.uurimistulemuste analüüs ; 3.2.Autoripoolsed ettepanekud ; Kokkuvõte