Search
Now showing items 1-7 of 7
Mitmikkodakondsus
(Siseministeerium, 2013)
Käesoleva analüüsi eesmärgiks on terviklik käsitlus lisaks Eesti kodakondsusele samaaegselt muu riigi kodakondsuse lubamisega seonduvast nii sünnijärgselt kui ka naturalisatsiooni korras Eesti kodakondsuse omandanud isikute ...
Varjupaigataotlejate sihtrühma rahulolu ja ootuste hindamine neile pakutavate teenuste ja tingimuste osas
(Siseministeerium, 2011)
Käesoleva analüüsi eesmärgiks oli kaardistada varjupaigataotlejate rahulolu ja ootused vastuvõtukeskuses valitsevate tingimuste ning neile pakutavate teenuste osas, hinnata pakutavate teenuste vastavust seaduses sätestatud ...
Rändestatistika ülevaade 2014 - 2018
(Siseministeerium, 2019)
Käesoleva trükise eesmärk on anda lühiülevaade rändestatistikast aastatel 2014-2018 ja selgitada perioodi peamisi rändetrende.
Euroopa Liidu ja rahvusvaheliste õigusaktide analüüs identiteedihalduse valdkonnas
(Siseministeerium, 2018)
Käesoleva analüüsi eesmärk on analüüsida Euroopa Liidu ja rahvusvahelist õigust seoses biomeetriliste andmete hõivamisega ning nende andmete kasutamist isiku tuvastamise ja isikusamasuse kontrollimiseks. Samuti on eesmärgiks ...
Kriisireguleerimise valdkonna juriidiline analüüs
(Siseministeerium, 2013)
Analüüsi koostamise aluseks on Siseministeeriumi koostatud Hädaolukorra seaduse (edaspidi HOS) analüüs, milles on kirjeldatud hetkeolukorda ja olulisemaid sisulisi probleeme. Juriidilise analüüsi koostamisel on sisendi ...
Aastatel 1918-1940 opteerimise teel Eesti kodakondsuse omandamise küsimusi käsitlenud õiguse ja halduspraktika analüüs
(Siseministeerium, 2018)
Alates 19. sajandi II poolest kuni 1960-1970. aastateni valitses idee riigist kui rahvusriigist. Rahvusriigi domineerimise ajal seostati enesemääramist mitte isiku, vaid etniliselt või territoriaalselt määratletud grupiga. ...
Hädaolukorra ja eriolukorra erinevused ning eristamise vajalikkus
(Siseministeerium, 2014)
Käesoleva analüüsi eesmärgiks on anda õiguslik hinnang küsimusele, kas häda- ja eriolukorra eristamine hädaolukorra seaduses on põhjendatud või tuleks kaaluda hädaolukordade ja eriolukordade ühendamist.