1.-17. nimetus 17-st

    • Eestis rahvusvahelise kaitse saanud isikute hetkeolukord ning integreeritus Eesti ühiskonda 

      Kallas, Kristina; Kaldur, Kristjan (Siseministeerium, 2011)
      Raport toob välja peamised rahvusvahelise kaitse saanud inimeste Eesti ühiskonda integreerumise kitsaskohad ja väljakutsed kaitse saanute seisukohast. Analüüsitakse nii elukoha leidmise, tööturule integreerumise, keeleõppe ...
    • „Eestisse seaduslikult sisserännanud välismaalaste profiilide kaardistamine ning nende vastavus Eesti tööjõuturu vajadustele“ 

      Asari, Eva-Maria; Maasing, Helina; Luik, Eike (Siseministeerium, 2015)
      Käesoleva uuringu eesmärgiks on anda ülevaade aastatel 2009-2014 Eestisse seaduslikult sisserännanud kolmanda riigi kodanike profiilidest. Uuringut on täiendatud Euroopa Liidu (edaspidi EL) kodanike profiilidega, kes on ...
    • Hariduse valdkonna infosüsteemide õiguslik regulatsioon 

      Hallik, Ilona (Sisekaitseakadeemia, 2009)
      Uurimise objektiks antud tööl on hariduse valdkonna infosüsteemid ja aineks on infosüsteemide olemus ja õiguslik regulatsioon. Uuringu läbiviimiseks kasutatakse õigusaktide, sealhulgas infosüsteemide põhimääruste analüüsi. ...
    • Individuaalse täitmiskava rakendamine Ämari vanglas 

      Tamm, Alar (Sisekaitseakadeemia, 2007)
      Töö eesmärgiks on anda ülevaade individuaalse täitmiskava koostamise põhimõtetest ja selle praktilisest rakendamisest Ämari vanglas. Teema analüütilises ülevaates on käsitletud individuaalse täitmiskava rakendamise ...
    • Kinnipeetava ettevalmistamine vabanemiseks Viljandi vangla näitel 

      Kroonberg, Rein (Sisekaitseakadeemia, 2007)
      Lõputöö koosneb neljast peatükist, millest esimene peatükk käsitleb vanglahariduse osatähtsust kinnipeetava jaoks. Teine peatükk käsitleb vanglas läbiviidavaid erinevaid rehabilitatsiooniprogramme. Kolmas peatükk annab ...
    • Kinnipeetavate motivatsioon hariduse omandamisel Tallinna Vangla näitel 

      Ojavere, Eveli (Sisekaitseakadeemia, 2008)
      Töö eesmärgiks on uurida (vangla)keskkonna mõju õppimisele, kuidas mõjutab õppimise eest saadav rahaline tasu kinnipeetavate motivatsiooni ja mis viisil motiveerida kinnipeetavaid õppima. Uurimismeetodina on kasutatud ...
    • Kinnipeetavate motiveerimine Viljandi vanglas 

      Lindepuu, Kaire (Sisekaitseakadeemia, 2008)
      Töö eesmärgiks on välja selgitada kinnipeetavate motiveeritus õiguskuulekale käitumisele Viljandi Vanglas. Viljandi Vanglas kannavad karistust noored kinnipeetavad. Noore kinnipeetava mõiste sätestab vangistusseadus. Noor ...
    • Kohanemisprogrammi vahehindamine 

      Käger, Maarja; Vega Anza, Sofia; Kivistik, Kats; Kaldur, Kristjan; Pertsjonok, Nastja; Pohla, Triin (Siseministeerium, 2019)
      Balti Uuringute Instituut ja disainiagentuur Velvet viisid 2019. aastal läbi kahest osast koosneva uussisserändajatega seonduva uuringu: uussisserändajate Eestis kohanemise rakendusuuring (uuringu ja uuringuaruande I osa), ...
    • Mid-Term Evaluation of the Welcoming Programme 

      Käger, Maarja; Vega Anza, Sofia; Kivistik, Kats; Kaldur, Kristjan; Pertsjonok, Nastja; Pohla, Triin (Siseministeerium, 2019)
      In 2019, the Institute of Baltic Studies together with the service-design agency Velvet carried out applied research on two areas: the adaptation of newly arrived migrants (part I of the research and research report), and ...
    • Õppepraktikate kvaliteet ja selle seosed praktikajuhendajate motivatsiooniga Sisekaitseakadeemia rakenduskõrghariduse erialadel 

      Palm, Elena (Sisekaitseakadeemia, 2018)
      Magistritööga otsiti vastust uurimisprobleemile, millisel määral on õppepraktikate kvaliteedikriteeriume täidetud ning kui palju prognoosib praktikajuhendajate motivatsioon sellele antud hinnanguid. Sellele vastamiseks ...
    • Õppimine ja õpetamine vanglas 

      Pärt, Krislin (Sisekaitseakadeemia, 2006)
      Eesmärgiks on anda ülevaade eesti vanglates olevatest õppimisvõimalustest ja kinnipeetavate enda arvamus õppimisest. Uurida vanglaharidusega seonduvaid probleeme ja teha ettepanekud vanglahariduse efektiivsemaks muutmiseks ...
    • Piiri kontrolli teostavate ametnike professionaalsuse kasvu ja arendamise võimalused 

      Kurasjov, Dmitri (Sisekaitseakadeemia, 2010)
      Lõputöö eesmärgiks on uurida piirikontrolli teostavate ametnike professionaalsuse kasvu ja selle arendamise võimalusi. Andmete kogumiseks kasutas käesoleva töö autor ankeetküsitluse meetodit. Töötati välja standardiseeritud ...
    • Sisekaitseakadeemia finantskolledži maksunduse ja tolli õppekava seos raamatupidaja kutsestandardiga 

      Karu, Laura (Sisekaitseakadeemia, 2023)
      Lõputöö eesmärgiks on selgitada välja Sisekaitseakadeemia finantskolledži maksunduse ja tolli õppekava õpiväljundite seos vanemraamatupidaja kutsestandardi kompetentside ja tegevusnäitajatega. Lõputöö uurimisprobleemideks ...
    • Struktuuriüksuse (esmatasandi) juhi edukriteeriumid (Piiripunktide ja kordonite juhtide ja asetäitjate näitel) 

      Saks, Kaido (Sisekaitseakadeemia, 2010)
      Lõputöö eesmärk on uurida avalikus sektoris töötavate esmatasandi juhtide edukriteeriume ja selgitada välja enim edu toovad kriteeriumid, millele tugineb esmatasandi juhi senine edukus sihtgrupi enda väitel. Eesmärgi ...
    • Tolliametnike rahulolu koolitusvõimalustega Eestis ja Soomes 

      Meriste, Hanna-Stina (Sisekaitseakadeemia, 2021)
      Lõputöö eesmärk on selgitada välja Eesti ja Soome tolliametnike rahulolu praeguse koolitussüsteemi osas ja selle võimalik arendamisvajadus. Eesmärgi saavutamiseks püstitati kolm ülesannet: 1. Analüüsida teemakohast ...
    • Uussisserändajate kohanemine Eestis 

      Kaldur, Kristjan; Kivistik, Kats; Pohla, Triin; Veliste, Mart; Pertsjonok, Nastja; Käger, Maarja; Roots, Ave (Siseministeerium, 2019)
      Siinne uuring annab edasi tervikpildi sellest, millised väljakutsed uussisserändajate kohanemises on Eestis täna kõige peamisemad. Uuringuaruanne koosneb viiest osast.
    • Vahistatute hõivetegevuse korraldus Tallinna Vangla näitel 

      Ojassalu, Maarja (Sisekaitseakadeemia, 2010)
      Lõputöö hüpoteesideks on: programmides osalemise ja distsipliinirikkumiste toimepanemise vahel on seos- tegevustes osalenud vahistatud panevad toime vähem distsipliinirikkumisi kui mittehõivatud vahistatud- ei leidnud ...