Sirvi märksõna järgi "häirekeskused"
1.-20. nimetus 26-st
-
Abi- ja infoteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2020
(Häirekeskus, 2020)Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015 ning 2017-2019 aastaga. Uuringu eesmärgiks oli ... -
Ametnikke solvavates ning tööd segavates kõnedes väärteokoosseisude tuvastamise ja tõendamise võimalikkus Häirekeskusesse edastatud kõnede näitel
(Sisekaitseakadeemia, 2009)Töö on koostatud eesmärgiga välja selgitada, kas ametnikke solvavate ja Häirekeskuse tööd segavate kõnede tegijaid on võimalik võtta vastutusele KarS § 262 alusel ning milliseid tõendeid on oluline selleks koguda või ... -
Eestis hädaabinumbrile 112 sisenevate, hädaabiteadeteks mittekvalifitseeruvate kõnede analüüs Häirekeskuse töö optimeerimiseks
(Sisekaitseakadeemia, 2013)Uurimistöö eesmärk on selgitada välja Eestis hädaabinumbrile 112 sisenevate, hädaabiteadeteks mittekvalifitseeruvate kõnede sisu ja valdkonnad ning lähtuvalt kõnede analüüsi tulemustest teha ettepanekuid Häirekeskuse töö ... -
Hädaabiteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2017
(Häirekeskus, 2017)Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015. aastaga. Uuringu eesmärgiks on kaardisada ... -
Hädaabiteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2018
(Häirekeskus, 2018)Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015. ja 2017. aastaga. Uuringu eesmärgiks oli kaardistada ... -
Hädaabiteadete menetlemise rahulolu uuring elanikkonnas 2019
(Häirekeskus, 2019)Elanikkonna teadlikkust ja kokkupuudet hädaabitelefoniga ning teenusega rahuolu on hinnatud alates 2008. aastast. Käesoleva aasta aruandes võrreldakse uuringu tulemusi 2015., 2017. ja 2018. aastaga. Uuringu eesmärgiks oli ... -
Häirekeskuse päästekorraldajate läbipõlemise vähendamise vajadused ja võimalused
(Sisekaitseakadeemia, 2020)Uurimisprobleem on püstitatud küsimusena, kas ja milline on vajadus Häirekeskuse päästekorraldajate läbipõlemise vähendamiseks. Eesmärgiks on selgitada välja Häirekeskuse päästekorraldajate läbipõlemise riski, selle seos ... -
Häirekeskuse praktikajuhendajate ettevalmistuse arendamise vajadused
(Sisekaitseakadeemia, 2021)Lõputöö eesmärk on Häirekeskuse praktikajuhendajate tugisüsteemi kitsaskohtade välja selgitamine ning ettepanekute tegemine juhendajate ettevalmistuse parendamiseks. Lähtuvast eesmärgist on sõnastatud järgmised ... -
Häirekeskuse regionaalsete keskuste töökorralduse võrdlus
(Sisekaitseakadeemia, 2009)Lõputöö eesmärgiks on Häirekeskuse töökorralduslike erinevuste võrdluse põhjal välja selgitada, milline töökorralduslik mudel on Häirekeskuse jaoks parim osutatava teenuse kvaliteedi parandamiseks ja ühtlustamiseks. Läbi ... -
Häirekeskuse tehnilised töövahendid ja nende töökindlus
(Sisekaitseakadeemia, 2011)Lõputöö eesmärk on leida võimalikult asjakohane lahendus muutmaks Häirekeskuse tehnilised töövahendid kasutajasõbralikumaks ja töökindlamaks. Selleks tutvuti Hollandi, Islandi, Soome ja Rootsi häirekeskuste tehniliste ... -
Häirekeskuse tööandja brändi sisemise kuvandi roll värbamisprotsessis
(Sisekaitseakadeemia, 2020)Uurimisprobleem on esitatud küsimusena, milline on Häirekeskuse tööandja brändi sisemise kuvandi roll uute töötajate värbamisprotsessis. Sünteesides teoreetilisi lähtealuseid ning uuringute tulemusi, tehti järeldused ning ... -
Infonumbrite Häirekeskuse töökeskkonnaga liitmise ja ühe lühinumbriga kontaktkeskuse loomise efektiivsus
(Sisekaitseakadeemia, 2016)Sissejuhatusele järgnevas, teises peatükis esitatakse teoreetiline käsitlus mastaabi- ja mitmekülgsussäästu seostest efektiivsusega. Kolmandas osas kirjeldatakse uuringus kasutatud metoodikat. Neljandas osas kirjeldatakse ... -
Kaheastmeline töökorraldus juhtimiskeskuses
(Sisekaitseakadeemia, 2013)Uurimistöö eesmärgiks oli kirjeldada ja analüüsida kaheastmelist töökorraldust juhtimiskeskustes, püstitada uurimisküsimused ning ettepanekute väljatöötamine. -
Kliendikeskne lähisuhtevägivalla sündmuse menetlemine esmakontakti käigus Häirekeskuse näitel
(Sisekaitseakadeemia, 2020)DIGIRIIULIS LUGEMISEKS LÕPUTÖÖ VERSIOON, MILLEST ON EEMALDATUD ASUTUSESISESEKS KASUTAMISEKS MÕELDUD INFO -
Meditsiinikutsete menetlemise muudatused Häirekeskuses
(Sisekaitseakadeemia, 2022)Häirekeskus kasutas meditsiinikutsete menetlemisel perioodil 2008–2022 algoritmipõhist küsimustikku, kus kiirabi vajadus selgus konkreetsete küsimuste jah või ei-vastustest. Kiirabiressursi senisest efektiivsemaks kasutamiseks ... -
Meditsiiniteadete menetlemise õpik päästekorraldajale
(Sisekaitseakadeemia, 2014)Päästekorraldajatele on meditsiiniteadete töötlemine tõsine proovikivi ning et meditsiiniteateid paremini menetleda, võttis Päästeamet koostöös Tervishoiuameti ja Sotsiaalministeeriumiga 2000. a kasutusele meditsiiniteadete ... -
Päästejuhised liiklusõnnetuste tagajärgede kõrvaldamisel
(Sisekaitseakadeemia, 2015)Selle raamatu koostamise algus ulatub aega, kui ma erinevate riikide päästeteenistuste väljaõppe materjale hakkasin koguma ja neile praktikast kinnitust otsisin. Olles juba väga pikka aega koosseisu väline õpetaja ... -
Regionaalsete häirekeskuste moodustamisega tekkinud probleemide anlüüs ja lahendused
(Sisekaitseakadeemia, 2004)Töö uurimisobjektiks on võetud regionaalsete häirekeskuste moodustamise käigus ja juba moodustatud regionaalsete häirekeskuste töös tekkinud probleemid ja nende analüüs. Lähtekohaks on antud töös päästeala prioriteetsed ... -
Siseturvalisuse institutsioonide usaldusväärsus
(Siseministeerium, 2017)Siseturvalisuse institutsioonide usaldusväärsus II. ja IV. kvartalis 2017. aastal. -
Siseturvalisuse institutsioonide usaldusväärsus
(Siseministeerium, 2019)Siseturvalisuse institutsioonide usaldusväärsus II. ja IV. kvartalis.