Sirvi märksõna järgi "hädaolukorrad"
1.-20. nimetus 28-st
-
COVID-19 mõju Päästeameti töötajate hädaolukorraks valmisolekule
(Sisekaitseakadeemia, 2021)Lõputöö eesmärgiks on selgitada välja Päästeameti teenistujate hädaolukorraks valmisoleku hetkeseis ning analüüsida, kuidas on muutunud päästeteenistujate hädaolukorraks valmisolek COVID-19 pandeemia taustal võrreldes 2018. ... -
Eesti tervishoiusüsteemi valmisolek hädaolukordadeks
(Sisekaitseakadeemia, 2015)Magistritöö eesmärk on selgitada välja tervishoiualaste hädaolukordade lahendamise korraldus ja peamised praktikas tõusetuvad probleemid Eestis ning esitada ettepanekud tervishoiusüsteemi hädaolukordadeks valmisoleku ... -
Eesti üldhariduskoolide valmisolek hädaolukordade lahendamiseks
(Sisekaitseakadeemia, 2021)Magistritöö eesmärk on selgitada välja Eesti üldhariduskoolide valmisolek hädaolukordade lahendamiseks ja seda iseloomustavad tegurid. Eesmärgi saavutamiseks on püstitatud järgmised uurimisülesanded: 1. Kirjeldada kooli ... -
Elanikkonna hädaolukorraks valmisolek Tapa vallas
(Sisekaitseakadeemia, 2021)Lõputöö eesmärk on välja selgitada Tapa valla elanike teadlikkus ja valmidus hädaolukorraks, sh. elutähtsate teenuste katkemiseks. Eesmärgi saavutamiseks püstitatakse järgmised uurimisülesanded: 1. Analüüsida hädaolukorraks ... -
Elanikkonna hädaolukorraks valmisoleku alase teadlikkuse indeksuuring 2017
(Päästeamet, 2017)Uuringu eesmärk oli kaardistada kodu hädaolukorraks valmisoleku alased teadmised, hoiakud ja käitumine Eesti täisealise elanikkonna hulgas. -
Elanikkonna hädaolukorraks valmisoleku alase teadlikkuse indeksuuring 2019
(Päästeamet, 2019)Uuringu eesmärk oli kaardistada kodu hädaolukorraks valmisoleku alased teadmised, hoiakud ja käitumine Eesti täisealise elanikkonna hulgas ning võrrelda tulemusi 2017. aastal läbi viidud uuringu tulemustega. -
Harjumaa elanikkonna teadlikkus hädaolukordadest ja valmisolek elutähtsate teenuste katkestuseks
(Sisekaitseakadeemia, 2020)Magistritöö eesmärk on selgitada välja Harjumaa elanikkonna teadlikkus hädaolukordadest ning valmisolek elutähtsate teenuste katkestuseks, nii linna- ja maapiirkondades, kui korterites ja eramajades elavate inimeste puhul, ... -
Hädaolukorra ja eriolukorra erinevused ning eristamise vajalikkus
(Siseministeerium, 2014)Käesoleva analüüsi eesmärgiks on anda õiguslik hinnang küsimusele, kas häda- ja eriolukorra eristamine hädaolukorra seaduses on põhjendatud või tuleks kaaluda hädaolukordade ja eriolukordade ühendamist. -
Hädaolukorra ja toimepidevuse riskianalüüsi korraldus KOV tasandil (Kohtla-Nõmme vallavalitsuse näitel)
(Sisekaitseakadeemia, 2011)Töö eesmärk - kaardistada valla võimekus tagada viis põhiteenust ja valda tabada võivad hädaolukorrad ning teostada esmane toimepidevuse riskianalüüs elutähtsa teenuse osutamise osalist või täielikku katkestust ... -
Hädaolukorra riskikommunikatsioon elanikkonnale tormi näitel
(Sisekaitseakadeemia, 2016)Lõputöö eesmärgiks on anda ülevaade riskikommunikatsiooni hetkeolukorrast Eestis ja selgitada selle arendamise vajalikkust. Töö keskendub riskikommunikatsioonile tormi näitel, aga annab sellega ühtlasi ka ülevaate üldistest ... -
Hädaolukorra seaduse käsiraamat
(Sisekaitseakadeemia, 2014)Käesoleva hädaolukorra seaduse käsiraamatu koostamise eesmärk on tagada parem õigusselgus seaduses sätestatud kohustuste mõistmiseks ja täitmiseks ning aidata kaasa seaduse paremale rakendamisele. Kirjutamisel on tuginetud ... -
Kohalike omavalitsuste teadlikkus nende ülesannetest päästetöödel ja hädaolukordade lahendamisel
(Sisekaitseakadeemia, 2014)Lõputöö eesmärk on leida ettepanekud, mis tõstavad kohalike omavalitsuste teadlikkust nende ülesannetest päästetöödel ning hädaolukordade lahendamisel. -
Kommunikatsiooni korraldamine kriisiolukorras Võrumaa tormi näitel
(Sisekaitseakadeemia, 2021)Lõputöö eesmärk on välja selgitada kommunikatsiooni korraldamise põhimõtted ja erinevate osapoolte rollid Võru tormi kahjude likvideerimise ajal ning võimalikud õppetunnid analoogses olukorras kommunikatsiooni korraldami ... -
Kuidas mõista ja vähendada ühiskonna haavatavust kriisides?
(Sisekaitseakadeemia, 2022)Tartu Ülikooli ühiskonnateaduste instituudi kriisiuuringute rühm koostöös Päästeametiga osalevad Euroopa Liidu „Horisont 2020“ teadus- ja arendusprojektis BuildERS (Building European Communities’ Resilience and Social ... -
Lõuna-Eesti Päästekeskuse, Kaitseväe ning Kaitseliidu üksuste koostöö arendamine päästetöödel ja hädaolukoraddes tegutsemiseks
(Sisekaitseakadeemia, 2011)Lõputöö raames analüüsiti koostöö toimimist Lõuna-Eesti Päästekeskuse ja Kaitseliidu malevate ning Kaitseväe üksuste vahel. Töö esimeses osas vaadeldi kaitseväe ja kaitseliidu päästetöödele kaasamise kehtivaid õiguslikke ... -
Muuga sadama operaatorite hädaolukorraks valmisoleku koostöö
(Sisekaitseakadeemia, 2015)Käesoleva lõputöö eesmärk on analüüsida Muuga sadama operaatorite hädaolukorra plaanide lahendamisvõimalusi, et selgitada välja operaatorite hetkeolukord koostöö osas ning vajadusel teha ettepanekuid koostöö tõhusamaks ... -
Operatiivinfo vahetamine mere- ja rannikureostusele reageerivate ametkondade vahel
(Sisekaitseakadeemia, 2013)Lõputöö eesmärgiks on mere- ja rannikureostusele reageerivate ametite omavahelise operatiivinfot selgitamine ja ettepanekute tegemine täiustamaks ametite omavahelist operatiivsidet. -
Operatiivkaardi koostamise põhimõtted
(Sisekaitseakadeemia, 2014)Lõputöös käsitletav probleem seisneb operatiivkaardi vormi, juhendi, säilitamisviisi ebamugavuses. Töö eesmärk on pakkuda uue operatiivkaardi koostamise põhimõtted, mille abil kaardistatakse ära olulised andmed objekti ... -
Päästeameti staabi juhtgrupi, planeerimisgrupi, operatsioonide grupi rollijoatus kriisiolukorra juhtimisel ning rollikaartide vajalikkus
(Sisekaitseakadeemia, 2023)DIGIRIIULIS LUGEMISEKS LÕPUTÖÖ VERSIOON, MILLEST ON EEMALDATUD ASUTUSESISESEKS KASUTAMISEKS MÕELDUD INFO -
Põhja-Eesti regionaalse kriisikomisjoni hädaolukorra lahendamise juhtimisstruktuuri optimeerimise ettepanekud
(Sisekaitseakadeemia, 2010)Aastal 2009 võeti Riigikogus vastu hädaolukorra seadus, mille tulemusena loodi Põhja- Eesti regionaalne kriisikomisjon. Tegemist on täiesti uue ametkondadevahelise komisjoniga Eesti õigusruumis ning vastutab kriisireguleerimise ...